502 visninger
|
Oprettet:
PGO X-Hot el-starter virker ikke {{forumTopicSubject}}
Den har virket før, dog har den stort set aldrig ville starte fra en "kold" start. Men hvis man kører lidt rundt på den og har startet med kickstarter, så i de fleste tilfælde vil den godt med el-starter.
Jeg tænker det måske kan være relæet eller startermotoren, jeg tvivler på det er batteriet, siden lys, horn og alt andet virker fint.
Men det kunne være fedt hvis der var noget man kunne teste som ikke krævet man skulle ud og investere i nye el dele. Selvom det nok er det jeg skal på et tidspunkt.
Video af lyden den laver:
https://www.youtube.com/watch?v=7xRqN6kmmeM
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
sep 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
Så er det nærmere noget mekanisk.
Har du ændret eller gjort noget på scooteren for nylig?
sep 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
sep 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
Det kunne godt køre rundt, men brugte flere kræfter på at trække sig selv, end at trække motoren.
Ordnede det ved at sætte en skive mellem startmotor og blokken i den ene side, så det sad lidt skævt. (Er ikke sikker på det er et org. startdrev.)
sep 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
Men skal nok teste det lidt mere for at finde ud af hvad det kan være, det mest af alt når det lidt koldere vejr den slet ikke vil, men der er det jo nok karben der gør det, det eller chokeren. Dog som man kan se på videoen så kan den også have problemet i godt varmt vejr.
Så ja det er lidt tilfældigt om den virker eller ikke, men jeg er stadig lidt grøn til det hele, så der er sikkert nogle ting jeg nemt overser.
Men ja i det mindste er kickstarteren okay pålidelig, så det ikke det store problem når det kommer til stykket, det kan bare være en lidt større opgave at få den i gang til tider.
PGO X-Hot el-starter virker ikke