Gilera Stalker Til Pige? {{forumTopicSubject}}
Heej SG
LÆS VENLIGST HELE TEKSTEN TAK...
Jeg overvejer at købe en ny scooter til Kæresten, da hendes Comet bare var en prøve scooter da det var hendes første, men også fordi at efterhånden er en ældre scooter, selvom den er fra 07 og kun har kørt 4000, da hun som regel kun bruger den til og fra arbejde og selvfølgelig lidt sjov og spas XD
Hun kunne rigtigt godt tænke sig en Jog r men da hun ønsker sig en 100% lovlig scooter og den skal også være med Nr plade, så er den model meget dyr syntes jeg selvom vis nu den er brugt.
Vi har så snakket sammen og kigget lidt på en Stalker som hun også syntes lyder og ser fornuftig ud, Hun er bare lidt bange for at den er for høj for hende da hun kun er 167cm og jeg er selv 182cm og jeg syntes faktisk at den er lidt høj i det, nok fordi jeg som regel køre på Aprilia Sonic
nåh men som sagt er hun lidt i tvivl med højden, så vi vil meget gerne høre jeres meninger og gerne jeres højde så vi har noget at gå ud fra, Ps vi har ikke lige mulighed for at prøve en Stalker nogen steder, ellers ville det jo være lidt letter
Og så er der jo også lige nogen andre ting som Original Udstødning, er det ikke en der er svære at skaffe brugt? og er dækkene ikke svære at skifte? og er almindelig service og reparation for eksempel ved speedline ikke meget dyrt i forhold til Pgo? og kan der godt være en størrelse M hjelm i sædekassen? og vigtigst af alt Hvad med det lorte sted stel nummer sider, er der nogen måde man kan holde det pænt? da jeg har hørt af flere at det ruster væk, og det er iser udsat om vinteren når det sner og når der er salt på vejen, jeg hade nemlig selv en Comet en gang som hade det pæneste stel nummer men efter jeg ikke hade kigget i ca halvandet år så var det helt væk og det sider jo på samme måde på en Stalker så er meget nervøs for at det vil ske igen
Mange tak for i læste det hele og håber i kan og vil hjælpe, mange tak på forhånd
apr 2014
Følger: 6 Følgere: 109 Scootere: 4 Emner: 89 Svar: 242
sep 2007
Følger: 4376 Følgere: 657 Emner: 200 Svar: 1.149
sep 2007
mar 2016
Følger: 1 Følgere: 9 Scootere: 3 Emner: 34 Svar: 158
service er super nemt og ligetil Pga. den nemme hi-per motor.
dækskift tager Ca 15 min med det rigtige værktøj (har lige skiftet mine)
alt i alt, en ekstrem lækker og pålidelig scooter til gode penge. også er den flot
hvad angår original udst. kan man købe den hos speedline, godt nok til en god sjat penge. Men eller er der et hav af udvalg i std udstødninger.
dec 2015
Følger: 22 Følgere: 6 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 32
sep 2007
mar 2016
mar 2016
havde personligt ikke kørt når de havde saltet eller hvis der regner, så hellere tage cyklen og knallerten forbliver pæn.
Gilera Stalker Til Pige?