{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.619 visninger | Oprettet:

sven
sven
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 48

Erfaringer med VGA FIrefox ? {{forumTopicSubject}}

Så Th har VGA på tilbud.
https://www.thansen.dk/scooter-knallert-mc/scootere/vga/firefox-4-t/vga-firefox-30-km-t-4-takt-sort/n-245533398/pn-245533397/

Nogle der har ""+5000 km erfaringer""med modellen..? (og ikke dem som bare mener noget).
De skriver:
"Motoren har variabel ydelse og leverer ekstra power i modvind og kuperet terræn. Ydermere sikrer det intelligente tændingssystem, at der kun leveres den ydelse der kræves, for at opretholde maksimalhastigheden. "
Hvad betyder det ?..Er det det samme som på Explora ? . Dvs. noget med at man afbryder en ledning fra CDI, så den kører 60+/-

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med VGA FIrefox ?
  • #1   5. okt 2016 Har ingen erfaringer med den model, men jeg har erfaringer med exploraen og det er en rigtig fin knallert til pengene og thansens 4 takt motor er meget pålidelig hvis den bliver vedligeholdt. Min kammerat har kørt 7500 på sin uden problemer..

• sven
    sven Tilmeldt:
    feb 2008

#2   5. okt 2016 Tak. Det lyder "ikke så ringe endda", som de engang sagde i en reklame...Nu ved jeg ikke hvor lang tid den har været på markedet. For ellers burde der jo være en masser erfaringer med "DKs mest solgte scooter...
    Tror dog jeg samtidig skal investere i et sådant skur:
    http://www.harald-nyborg.dk/p72999/redskabshus-woodlake-7m2-staal
    Har købt PGO i 08, 10, 12, 14..Og den fra 14 synger på sidste vers.. Regn og rust tager livet af dem...

• #3   5. okt 2016 Hvor mange kilometer kører du?

• sven
    sven Tilmeldt:
    feb 2008

#4   5. okt 2016 Max 7000 på års-basis. Tager nok ned i en Th forretning i morgen og ser på den..Og vil ha et "klart svar på alt". Først og fremmest holdbarhed. Men lige så vigtigt om den er "nem" at få til at køre omkring 50-60 kmt. og hvordan..30 kmt er bare for lidt, når jeg af og til skal ud at køre langtur, (110km).

• #5   5. okt 2016 Når du køre så mange kilometer ville jeg ligge lidt ekstra penge og købe en neos 4 takt

• sven
    sven Tilmeldt:
    feb 2008

#6   6. okt 2016 Var nede for at se og sidde på en. Man sidder fantastisk, hvis man er 190 cm høj...Alle kontakter virkede som aller dårligste kvalitet..Så hvis resten er det samme?..Forhandleren vidste ikke meget om scootere. Men mente at en Sym Symphony eller Orbit var en noget bedre scooter kvalitets mæssigt. på niveau med PGO..Orbiten havde de. Men jeg synes ikke jeg sad godt på den. Symphonyen var ikke på lager...Så jo. En Neos er nok et mere sikkert valg......Den har de så til gengæld stående i en butik ca. 100 m fra hvor jeg bor...samt værksted.

• #7   6. okt 2016 Sym er af dårligere kvalitet end pgo, men alle scootere kan jo køre langt hvis de bliver vedligeholdt.. Jeg er 196 og jeg sidder rigtig godt på en neos

• Villy V
    Villy V Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 3
    #8   6. jul 2019 Vga firefox fået ny karburator men går ned i fart og trækker dårlig

• Villy V
    Villy V Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 3
    #9   6. jul 2019 Vga firefox fået ny karburator men går ned i fart og trækker dårlig

• Tanja P
    Tanja P Tilmeldt:
    aug 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #10   25. aug 2019 Hejsa...

Min VGA køre fint, når den er kold og nå den er varm køre den kun 10 km/h og kilerem og kuller er skiftet, Hvad kan der være galt??????

Kommentér på:
Erfaringer med VGA FIrefox ?

Annonce