{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piaggio ape 50
  • #1   20. okt 2016 nej

• #3   20. okt 2016 OM DET ER 25-45 APE NNNNNEEEEEJJJ du skal ikke være ( invalid )

• #4   20. okt 2016 KILDER
    Peter Bjørn Hviid
    fra facebook
    piaggio ape gruppe.

Godt nyt.
    Den usikkerhed der har været om hvem der må køre Ape25 /invalideknallert, har fået den danske importør TMP til at skrive til færdselstyrelsen, her er svaret.
    "Hej Thomas Møller Pedersen
    Du har ved mail af 29. september 2016 rettet henvendelse til Færdselsstyrelsen vedrørende brug af invalideknallert.
    I din mail skriver du, at I ønsker en sammenfatning af en mail, som styrelsen d.d. har sendt til en af jeres kunder.
    Baggrunder for din henvendelse er den polemik, som stammer fra en TV2 udsendelse sidst i august, hvor det blev fortalt at en fører af invalideknallert skal være invalid for at måtte føre en invalideknallert. Du vil gerne have en udtalelse, som kan rundsende til jeres forhandlere, og kunder, da mange af brugere af jeres knallerter er meget nervøse.
    Færdselsstyrelsen kan orientere om, at der ikke er fastsat regler for brug af invalideknallert. Dvs. at enhver person kan/må føre en invalideknallert uden at være invalid.
    Venlig hilsen
    Jesper Jukic
    Ingeniør
    Færdselsstyrelsen
    Danish Road Safety Agency
    Sorsigvej 35
    6760 Ribe"
    Det skulle gerne hermed være fastslået at man IKKE skal være invalid for at køre en Ape25 smiley

• #5   20. okt 2016 Tak for det.
    Rart at få det afklaret.

• #6   20. okt 2016 Hej. Jeg ejer også en ape 50 (25)

Jeg blev selv i tvivl da jeg så det i fjernsynet med ham der blev stoppet, så jeg kontaktede forhandleren hvor jeg har handlet den, og han fik fat i TMP som gav svar tilbage at det var fuldt ud lovligt at jeg føre den selvom jeg ikke er invalid, bare den er forsikret selvf.

Mvh

• #7   20. okt 2016 Tak for det allesammen:)

Kommentér på:
Piaggio ape 50

Annonce