{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Er denne Vario bagplade defekt ? {{forumTopicSubject}}

Heej SG

Jeg Søger jeres hjælp for at være sikker i min sag, så håber i vil og kan hjælpe smiley

Jeg har købt en polini variator, hvor bagpladen ser sådan ud som på billedet.

Købt den af en her inde, som virker meget oprigtig i sin sag, og vi fik handlet flere gode ting sammen, så slet ikke noget der, men da jeg så opdagede dagen efter at bagpladen så sådan ud som den gøre, syntes jeg det så lidt mærkeligt ud, og snakkede med to af mine kammerater om det, og de sagde at det ville helt klart ødelægge tappen og at den slet ikke var blevet kørt med, da det ville smadder det hele. så jeg ringede til ham, og han forklarede mig stille og roligt at den var blevet filet så den kunne passe på en std tap og at han selv hade kørt med den og det ikke vil skade krumtappen, da vi snakkede lidt sagde han så at man nok ikke skulle køre med det i 10år da det så nok ville smadre tappen, men ellers ville man sagtens kunne køre og give den hane uden at der ville ske noget,

Spøger her inde for at være helt sikker, da jeg ikke selv aner en skid om det og bare gerne vil være helt sikker i min sag, da jeg ikke vil ødelægge mine motordele

Tak på forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er denne Vario bagplade defekt ?
Kommentér på:
Er denne Vario bagplade defekt ?

Annonce