{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.843 visninger | Oprettet:

Jog r lys virker ikke rigtig? {{forumTopicSubject}}

Heej SG

Håber i kan og vil være venlig at hjælpe mig her, da jeg ikke kan få det til at virke! jeg har googlet og tjekket SG for spørgsmål og svar, men vil gerne høre jeres mening til præcist mit problem...

Altså jeg har en Jog r hvor det startede med at forlys og blinklys og baglys og bremsrlys og speedometer og horn el start virkede. men godt nok, så siger el start bare klik lyd og venstre blink bag virker ikke, har skiftet pære, men tror der er ir i stikket. men så en dag så begyndte baglygten at drille lidt med at nogen gange så virkede bremselyset og nogen gange ikke, baglyten virker stadig, men vis jeg rykker lidt på den så kan der ske 3 ting enten at den lyser konstant eller lyser lidt minder skarpt konstant eller så slukker den helt, tjekkede det så og det var når jeg rykkede på en af ledningerne bag på baglygten så gjorde den sådan, men jeg kan stadig ikke få bremselyset til at virke igen, og forlygter drillede også lidt, nogen gange duede den og andre gange ikke, når jeg skiftede fra kort til langt og til kort lys igen, men nu kan jeg slet ikke få forlygten til at virke, selv om at det blå lys ved speedometer lyser konstant, men posisonslys virker stadig

Jeg har tjekket pærerne og de ser ikke sprunget ud.

Hvad kan det være

Håber i kan hjælpe lidt

God anden juledag til jer alle

Vh Mike


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog r lys virker ikke rigtig?
Kommentér på:
Jog r lys virker ikke rigtig?

Annonce