138 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Baghjul på jog......??? Baghjul på jog......???

Hey.......

Jeg har brug for noget hjælp.
Jeg skal have taget baghjulet af min yamaha jog as, da jeg skal have det malet..... men jeg kan ikke får det af. Selvom jeg holder på bremsen skrider koblingen og hjulet en smule rundt....

Har virkelig brug for noget hjælp....

Mvh Jonas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baghjul på jog......???
  • #1   29. mar 2005 drej på din skralde nøgle i huk... lissom du presser den MEGET hårdt ned i ryk...
    et godt råd er også at spænde din bagbremse ind, så den bremser bedre, og så løsne den igen når du skal have hjulet af...

• #2   29. mar 2005 Tag et rigemlig langt jernrør og læg noget håndklæde omkring og stik det igennem fælgen og hen over motoren.. Så skulle hjulet nok låse sig fast selv.. Plejer jeg at gøre

• #3   29. mar 2005 Du skal stramme din bagbremse helt ind.. Der hvor man kan spænde den nede ved baghjulet sådan at man slet ikke kan trykke på den oppe ved styret.. Også skal du tage en topnøgle selvfølgelige, og evt forlænge den med et eller andet.. Så læg hele din vægt ned over den.. Jeg stod på den før den gik af.. Det er en solid møtrik så den kan holde til det.. Evt. gi den lidt WD40 inden..!

• #4   29. mar 2005 havde samm problem.. bare tage din topnøgle og sæt på, også en forlænger og sætter på topnøglen, og få en til at holde hjulet, også ellers bruge alle dine muller....

Kommentér på:
Baghjul på jog......???

Annonce