{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskel på AS og FS?
  • #1   2. feb 2017 Snakker vi helt std og original fra fabrikken af så er as med 5-6 mm studs hul i bunden af en rund metal plade med gummi tilførsel over den
    En fs har har alm 20-21mm gummi studs hele vejen igennem
    En as har 3 skylde kanaler fra fabrikken og en fs har vidst 5
    Så er der forskel på konsollerne fs er nyere moderne (da den jo er den 'nye' model af jog)
    Styret er anderledes as er brunt og fs er guld angående stellet så er tændspole på fs under trinbrættet og på as under sædekassen
    CDI'en på fs er monteret under knæ skjoldet
    CDI på as er monteret ved sædekasse omkring
    Så er ledningsnettet også forskelligt hvor fs er med nye runde stik og as er med nogenlunde alm;) og speedo har fs en anden farve og spidse fart måler pil as har en anden farve med runde fart måler pinde
    Såå er der jo selvføelig forskellige skjolde fra fabrikken, men grundlæggende er det en ens scooter da de jo er bygget op efter hinanden og ser man overordnet på det er det kun stel,konsoller,speedo som er sådan 'forskelle' i manges øjen;) nogle mener også at as er mere reservedele venlig, men jeg har dov altid kunnet få mine reservedele til min fs, det eneste som jeg har oplevet er ledningsnet til fs konsoller til fs og andre små ting ikke er lige nemt at finde som til as, men hvis du har pengene til det kan alt som stadig er på lager eller haves lægende bestilles hjem originalt fra YAMAHA Japan eller igennem en Yamaha forhandler;) håber det var svar nok ellers bare skriv pb

• #2   2. feb 2017 Mange tak;)

• #3   2. feb 2017 As er billigere i dele.

Kommentér på:
Forskel på AS og FS?

Annonce