Hot 50 kører underligt... {{forumTopicSubject}}
Hej SG!
Jeg har et problem med min Pgo Hot 50 fra 2014. Jeg kan ikke rigtig selv komme i tanke om årsagen, da det efterhånden er et godt stykke tid siden jeg har skruet i scoooter. Eneste der er gjort ved den, er at skiven er taget så den kører 50.
Her den anden dag var jeg ude at køre. Det går egentlig helt fint. Jeg kommer til et sving og svinger self. Lidt efter svinget begynder den at falde i fart. Den faldt først fra 50 til 40 og derefter faldt den helt ned til 30 km/t. Tænkte at det var nok gik over om 1 min. eller 2. Det gjorde det dog ikke... Jeg stoppede derfor for at se om der var synlige fejl. Der dryppede noget klart væske fra motoren. Jeg rørte forsigt ved det for at sikre mig at det ikke var varmt. Det var det ikke, så jeg besluttede mig for at dufte til det for at se hvad det evt. Kunne være. Dog synes jeg ikke det lugtede af noget. Det mindede allermest om gammelt vand. Tjekkede derefter motor efter for utætheder (falsk luft). Fandt så ud af at udstødningen er utæt. Der er ingen huller i udstødning, så jeg tænker det er pakningen. Bestemte mig så for at køre ind til nærmeste by da der var ca. 750 meter (muligvis dumt men det er for sent at ændre). Jeg skulle så op ad en bakke, hvilket den ellers nemt plejer at kunne. Den kunne lige akkurat trække op ad bakken, men nu var farten faldet til 20 km/t (op ad bakke altså). Så nu er spørgsmålet bare hvad problemet er.
I må undskylde den lange tekst, men tænkte at det var bedst med en beskrivelse af hvad der skete. Vil sætte kæmpe stor pris på noget hjælp. Det ville betyde rigtig meget da jeg bruger den til hverdag, og meget gerne skulle kunne køre på den efter weekenden.
På forhånd tusind tak!!
apr 2016
Emner: 1 Svar: 7
apr 2016
apr 2016
apr 2016
apr 2016
apr 2016