{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
238 visninger | Oprettet:

Aprilla sonic kan ikke kører mere end 30 {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har mig en dejlig Sonic, der har fået nogle problemer som jeg håber i kan hjælpe mig med.

Det hele startede med at mit bagdæk var utæt så jeg skulle have et nyt, det fik jeg så købt, sammen med nogle nye ruller og en lidt større dyse.
Jeg prøver så bare i starten at sætte det nye bagdæk på, men da jeg kommer ud på vejen og prøver, trækker den fint op til 25, og så begynder den ligesom at ikke ville mere, altså den smadrer rundt inde under kickstarter skjoldet mere end den burde når den kører 30, jeg tror den kører omkring de 60 inde under skjoldet, men hjulet følger ikke med, for det kan jeg hører,
Jeg får den ind og får sat de nye ruller og den nye dyse på, dog efter det ville den stadig ikke kører ret meget hurtigere end de 25. jeg finder så ud af at der ikke rigtig er nogle stråler tilbage i bagfælgen, så jeg tænker straks det bare er det, så jeg får købt ny bagfælg, men den kan stadig ikke.
Den plejer at kører omkring de 60-65km/t
Hvad tror i det kan være, tak på forhånd
(ved godt det lyder lidt indviklet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilla sonic kan ikke kører mere end 30
  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #1   3. maj 2017 Du kunne prøve og tage variatordækslet af og holde bagbremsen og give fuld gas og se om du kan få koblingsklokken til at dreje rundt selvom baghjulet står stille.
    Hvis den kan det så er der i hvert fald noget galt.
    Er der gearolie på?
    Kunne måske være gearene glider inde i reduktionsgearet.
    Kig om variatoren kan geare helt op.

• #2   4. maj 2017 Det du beskriver kan ikke ske..

Enten fortæller du ikke hele historien, eller også er noget af det ikke sandt..

De nye ruller har de præcis samme vægt?
    Hvorfor dysede du op?

• #3   4. maj 2017 Scootergrisen tak det vil jeg prøve og se smiley

• #4   4. maj 2017 Ralle, det er det der er sket, men det kan være fordi det der gået i stykker måske var ved at gå i stykker og så det ramte på det tidspunkt.
    Nye ruller da de gamle var for tunge
    Ny dyse fordi den skulle have choker for at nå topfart

• #5   4. maj 2017 Prøv lige de gamle ruller igen så, for lette ruller koster enormt meget topfart..

Kommentér på:
Aprilla sonic kan ikke kører mere end 30

Annonce