{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

Kasper  B
Kasper B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Aprilla sx 50 gearproblemer {{forumTopicSubject}}

Hej Scootergaleri

Jeg sidder i det problem at min næsten nye Aprilla sx 50, som er fra 2013 og knap har kørt 6.000km har et problem.

Jeg har problem i mine gear når jeg skal ned i gear og det er svært at komme ned i 1. gear. Jeg har ingen problemer med at komme op af i gear.
Det føles som om der ikke er noget at skifte ned i, men hvis jeg lige giver den et lille spark i siden - så vil den ligesom gerne ned?

- Hvad kan dette skyldes? Burde jeg sende den til en mekaniker så hurtigst som muligt, da min viden er minimal?

Aprilla sx50
2013
5.800km
Alt standard med 6 gear.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilla sx 50 gearproblemer
  • #1   18. jun 2017 det skyldes dig som ikke kan finde ud af at køre med gear for ligesom i bil og mc er 1. gear kun til igang sætning og derfor skal den kun i 1. gear når du holder stille med 0 kmt ellers 2. gear

• #2   18. jun 2017 Skulle vi nu ikke lige holde en ordenlig tone og give knægten et ordenligt råd?

• #3   18. jun 2017 Vi holder da også en god tone han spørger hvad fejlen er han det har han fået svar på også hvordan han undgår det

• Kasper  B
    Kasper B Tilmeldt:
    jun 2017

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   18. jun 2017 Brian, skifter heller ikke ned i 1 gear når jeg kører... Problemet er fx. hvis jeg skal hen til et stop (bremse helt op). Så kan jeg ikke få den ned i gear, og jeg kan jo ligesom ikke sætte igang i 4-6 gear vel?

Kommentér på:
Aprilla sx 50 gearproblemer

Annonce