{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  30 eller 45 knallert?
  • Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    nov 2003

Følger: 1 Svar: 8
    #2   9. jan 2004 det er en 30 knallert, men de der jingheng eller hvad det nu hedder kan både være 45 knallert eller MC...

• #3   27. feb 2004 Du kan få en honda dax 50cc = en 35. Du kan også få den som 70cc =45. Og endelig kan du få den som 90 og 110 cc = motorcykel!!

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    nov 2003

#4   27. feb 2004 du kan sku ikke få en 70cc=45 nu skal du hører den rigtige skala, jeg læst meget om det!!!!!
    st50 er med plump i en knallert 30, uden plump kan den i nogle lande indregistreres som motorcykel, en 70cc kan ligeså indregistreres som motorcykel i nogle lande den er derfor ulovlig i Danmark, samme regler gælder for 110cc som i øvrigt er en tysk/hollandsk opfindelse... så er der jingheng, som er kinesisk, de har lavet nogle 50cc knallerter som i princippet er lig honda's knallerter i motoren, det er bare 45 knallerter.. de har også lavet nogle 70cc og 100cc som altså er mc'er.. det var vist det hele... jeg skal nok skrive hvis der er noget jeg har glemt og protestere hvis nogen tager fej...

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    nov 2003

#5   27. feb 2004 nåh ja 90cc det er ligesom 70 og 110ccm... jeg kan ikke huskeom jingheng også har lavet 90ccm, i så fald er det motorcykel..

Kommentér på:
30 eller 45 knallert?

Annonce