632 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
mekaniker mekaniker
Hej hvordan finder man lige en mekaniker som ikke koster spidsen af en jetjager?
Er der nogen som har lyst at lege med et par stykker (pgo og en peugeot) ?
Og nej de er stadig ikke stjålet men har stået for længe i en garage!!!
0 synes godt om
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 38 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 2.681
Men det kan da være du kan finde en som kan lave det "orange" så det er jo bare at spørge den pågældende mekaniker.
dec 2017
Emner: 2 Svar: 3
Det er bare lidt vildt at smide to scootere til en mekaniker når man ikke rigtig har brug for dem - omvendt sys jeg det er dumt at smide dem på skrotpladsen når nu de burde kunne køre med et par kyndige hænder og lidt stumper som jeg godt vil betale for.
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 38 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 2.681
Så er det bedre at sælge dem som de står nu.
okt 2004
Følger: 49 Følgere: 63 Scootere: 7 Emner: 8 Svar: 3.626
enten laver du det hele selv og sælger det uden at klage over at det kostede så meget i dele + ham der lavede det også skulle have noget for det ...
eller du sælger dem som de er og kommere videre der er ingen der siger du skal skrotte dem..
tro mig jeg har haft mange kunder hvor de tror UHA de har lige købt en billig scooter til 1000 kr + men der skal lige laves det og det ..som ender op i 1500-2000 kr og ved nogen scooter kan det ikke betale sig
maj 2008
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 6 Svar: 53
dec 2017
Emner: 2 Svar: 3
Og når man ikke har rodet med motor i 15 år og aldrig scooter så er det lidt opad bakke at komme I gang. Hehe skulle melde mig ind i en klub hvor man kommer og makker lidt i den lokale klub - det er nok også 15 år siden jeg var med i klub for mc'er
mekaniker