Kørekort, T-Hansen Scooter, begrænser. (en masse spørgsmål) Kørekort, T-Hansen Scooter, begrænser. (en masse spørgsmål)
Hey, Inden i læser/svare så plz ingen dumme svar som "Lad vær med at købe det T-hansen lort rigitge mænd køre pgo hot" da jeg er seriøs
1. er 16 og er har lige meldt mig til knallertkørekort på en ungdomsskole. nogen der ved hvor lang tid der går fra førstehjælp til man tager selve køreprøven? og er køreprøven svær?
2. overvejer at købe en ny VGA Explora fra T-Hansen da det er en af de billigste jeg kunne finde nye og så ligger der en t hansen lige ved siden af mig. Har dog hørt nogen forksellige meninger om deres scootere. nogle siger de aldrig har haft problemer med dem og nogen siger de er noget være gang l*rt. (Kun svar på det her vis du har erfaring med vga scootere).... hvad er jeres erfaring med vga explora? er nogle af de andre vga scootere bedre? exploraen er den mest oplagte for mig da jeg selv skal betale og jeg har begrænset budget da jeg er 16.
3. ( bare af ren nysgerrighed ) vis jeg endelig skulle lave noget på den er det bare at fjerne begrænseren så den rent faktisk køre så hurtigt som den er lavet til. men har hørt at nogen ikke kunne få den til at starte efter de hev den der cdi ledning over. så kan det ødelægge scooteren? og vil det forvære levetiden på maskinen?
Tror det var alt for nu. sry for dumme spørsgmål. er ny til det her
( btw ved ikke om det hedder cdi har bare hørt noget om det )
sep 2007
Følger: 25 Følgere: 16 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 46
Explora køre ikke godt særlig længe
dec 2017
Følger: 4 Følgere: 428 Scootere: 1 Emner: 64 Svar: 473
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 38 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 2.681
Begynder du at tune den og klippe ledninger osv så ryger garantien og så er du allerede ude på et skråplan og så holder den ikke længe. Kan du ikke selv lave service, så må du betale T-Hansen for det. Service ofte er essentielt på en billig scooter.
apr 2017
Følger: 23 Følgere: 481 Emner: 63 Svar: 2.084
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 457 Scootere: 7 Emner: 65 Svar: 36.202
Det vil du takke dig selv for, når scooteren er 2 år gammel.
Især: kickstarterskjoldet, de 4 udstødningsbolte samt baghjuls og forhjuls bolte/møtrikker.
jan 2017
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 6 Svar: 223
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 457 Scootere: 7 Emner: 65 Svar: 36.202
De kører ofte længere afstande, så der er færre koldstarter og så er de knap så begrænsede i vario, som 30erne.
Eneste slidtage der er yderligere på 45kmt er hjullejerne og bremserne, men det er småting.
feb 2018
Følger: 1 Følgere: 46 Emner: 9 Svar: 18
Kørekort, T-Hansen Scooter, begrænser. (en masse spørgsmål)