1.381 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Kørekort, T-Hansen Scooter, begrænser. (en masse spørgsmål) Kørekort, T-Hansen Scooter, begrænser. (en masse spørgsmål)

Hey, Inden i læser/svare så plz ingen dumme svar som "Lad vær med at købe det T-hansen lort rigitge mænd køre pgo hot" da jeg er seriøs smiley

1. er 16 og er har lige meldt mig til knallertkørekort på en ungdomsskole. nogen der ved hvor lang tid der går fra førstehjælp til man tager selve køreprøven? og er køreprøven svær?

2. overvejer at købe en ny VGA Explora fra T-Hansen da det er en af de billigste jeg kunne finde nye og så ligger der en t hansen lige ved siden af mig. Har dog hørt nogen forksellige meninger om deres scootere. nogle siger de aldrig har haft problemer med dem og nogen siger de er noget være gang l*rt. (Kun svar på det her vis du har erfaring med vga scootere).... hvad er jeres erfaring med vga explora? er nogle af de andre vga scootere bedre? exploraen er den mest oplagte for mig da jeg selv skal betale og jeg har begrænset budget da jeg er 16.

3. ( bare af ren nysgerrighed ) vis jeg endelig skulle lave noget på den er det bare at fjerne begrænseren så den rent faktisk køre så hurtigt som den er lavet til. men har hørt at nogen ikke kunne få den til at starte efter de hev den der cdi ledning over. så kan det ødelægge scooteren? og vil det forvære levetiden på maskinen?

Tror det var alt for nu. sry for dumme spørsgmål. er ny til det her smiley
( btw ved ikke om det hedder cdi har bare hørt noget om det ) smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørekort, T-Hansen Scooter, begrænser. (en masse spørgsmål)
Kommentér på:
Kørekort, T-Hansen Scooter, begrænser. (en masse spørgsmål)

Annonce