8.005 visninger
|
Oprettet:
Hvor kan man køre cross {{forumTopicSubject}}
Som titlen lyder, hvor kan/må man køre crosser? Jeg bor sgu i et normalt hus med en lille have så min egen grund er streget over, hvor må man køre crosser henne? Uden ballede og det hele, findes der marker/baner rundt i landet man kan få lov at køre på? Imod betaling regner jeg med, og er det sandt at man får en “universal” bøde for at køre på noget uden stelnummer fordi den ikke kan indregistreres ? Fik det af vide af en kammerat men syntes det lyder lidt for nemt at udnytte
jul 2017
Følger: 11 Følgere: 106 Scootere: 5 Emner: 44 Svar: 875
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.682
dec 2016
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 28
jul 2017
Følger: 11 Følgere: 106 Scootere: 5 Emner: 44 Svar: 875
Eller du kunne spørge nogen der ejer en skov om du må køre der.
maj 2017
Følger: 36 Følgere: 43 Scootere: 2 Emner: 18 Svar: 281
Ang. bøde, bøder de dig for at køre på en motorcykel som ikke er indregistreret, køre uden kørekort til mc, lys og en masse andre ting sikkert.
jan 2016
Følger: 218 Følgere: 11 Scootere: 5 Svar: 41
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.406
dec 2016
Hvordan kan jeg komme i kontakt med ejeren af en privat skov?
sep 2003
Jeg plejer at køre på en nedlagt losseplads. Var engang i nærheden og ku høre crossere. Spurgte en hundelufter om der var bane derinde eller hvad, han sagde der pleje at køre nogen rundt i området indimellem, drt havde de vidst fået lov til.. der var ikke hegn omme på den anden side... så fisede jeg hjem og hentede crosseren.
Så er der deet skovagtigt område langs vestvolden, et gammelt militært voldanlæg der ligger rundt om kbh. Der er typisk en hundelufter hver 4 km cirka. Og der ligger huse tæt på nogen steder. Men det er 25km langt, så man kører bare fra den ene ende til den anden og retur. Tager en pause når man ser en hund eller kører en omvej, så de kan få lov at gå forbi uden stress.
Forleden mødte jeg en på 45år cirka der kom kørende på en ktm freeride. Elektrisk crosser. Med nummerplade. Inde på cykelstien gennem skoven..
Hvis man er hensynsfuld og nøjes med at larme meget steder hvor man ikke generer nogen, så kan man slippe afsted med rigtig meget
Bare det jeg ville sige.
Hvis man kan få de bedste små gemte steder at vide sparer man meget køren rundt og tjekke steder ud man har fundet på google maps ska jeg hilse og sige hehe. Shit jeg har kørt meget rundt og ledt efter gode steder i storkbh.
Tror man ville have mest held med at få lov og køre lidt i privat skov hvis man møder ejeren ansigt til ansigt.
Bare et gæt, men tror mange ville være mere modvillige hvis man ringer eller lægger et brev i postkassen.
sep 2003
Rimelig god natur at køre i deromkring vejle ådal også.
Tjek evt enduro klubber og se hvor de kører henne af.. der må være noget skov noget, hvor ingen tager sig af man kører en tirsdag eftermiddag i køligt gråvejr (bedste kørevejr hvis du spørger mig)
Men det er måske for langt væk
maj 2017
Følger: 36 Følgere: 43 Scootere: 2 Emner: 18 Svar: 281
dec 2016
Hvor kan man køre cross