{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Peter H
Peter H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Hærværk på scooter {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg er ny her på forummet, men håber I kan hjælpe mig. Da jeg kom ned til min scooter (Sym Orbit) i morges lå der nogle stumper ved siden af den. Den stod på sin fod, min hjelm var urørt og intet var stjålet fra sæderummet. Når jeg putter nøglen i, er startlåsen mærkbart meget løs og det er ikke lykkes mig at låse ratlåsen op. Nu står den der bare og ligner sig selv men kan ikke starte, så det hele undrer mig lidt. Er der nogen herinde der evt. kan identificere hvilke dele der er pillet ud? Det har ikke krævet noget synligt hærværk. Og kan man selv fixe det?

God weekend derude

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hærværk på scooter
  • #1   12. maj 2018 Det ligner bunden til tændingslåsen og den store er hornet

• #2   13. maj 2018 Du kan ik start fordi de har fjernet din starter. De har nok prøvet at fjerne stikket og det lykkes dem.
    Men rat låsen har de ikke kunne gøre noget ved enten har de ik vist det eller ik været stærk nok til bare at spark styret fri. De har først fjernet stikket og ville kickstart den men da den stadigvæk var rat låst har de hevet hele starter ud og så har hornet sidet i vejen for starter og så har de fjernet hornet og så starter

Det bare mit gæt
    De har satme haft lang tid ellers har de været rigtig dygtig og hurtigt

• Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    maj 2018

#3   14. maj 2018 Tak for svar begge to.. Det lyder meget sandsynligt at det er sket sådan og det lyder ikke som noget jeg selv kan fixe. Plejer at stille den ned i en aflåst P kælder men kom sent hjem og orkede det ikke lige. Så er lektien vel lært.. hvad vil i skønne det koster og er det det værd? Gav 3500 for den og den har kørt knap 17.000

• #4   14. maj 2018 http://www.thansen.dk/scooter-knallert-mc/scooter-og-knallert/reservedele/sym/orbit/elektriske-komponenter/taendingslaas-sym-orbit/n-1085092841/pn-532793954/

499.- kr det er en helt ny tændingslås du skal købe da man ikke kan købe bundstykket løst smiley .

• Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    maj 2018

#5   15. maj 2018 Tak for svar Johannes.. Vil du vurdere jeg selv er i stand til at montere sådan en? Har ingen erfaring udover kørsel godt nok.. 499,- kan godt gå an. T-Hansen starter ved 3000,- da den jo også skal afhentes pga ratlåsen er stuck

• #6   15. maj 2018 Det er rimelig let, de to bolte den sidder fast I er sådan nogle knækbolte, du skal lave en rille i også skrue dem ud.
    Du kan se når du pillet frontskjoldet af.

• Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    maj 2018

#7   15. maj 2018 HK super fedt, så prøver jeg at bestille sådan en. Skal jeg bestille noget specialværktøj med?

Forresten: Hvis nogen herinde er fra Amager/kbh og har gjort det før, vil jeg gerne smide lidt mønt for assistance.

Kommentér på:
Hærværk på scooter

Annonce