612 visninger
|
Oprettet:
Hærværk på scooter {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg er ny her på forummet, men håber I kan hjælpe mig. Da jeg kom ned til min scooter (Sym Orbit) i morges lå der nogle stumper ved siden af den. Den stod på sin fod, min hjelm var urørt og intet var stjålet fra sæderummet. Når jeg putter nøglen i, er startlåsen mærkbart meget løs og det er ikke lykkes mig at låse ratlåsen op. Nu står den der bare og ligner sig selv men kan ikke starte, så det hele undrer mig lidt. Er der nogen herinde der evt. kan identificere hvilke dele der er pillet ud? Det har ikke krævet noget synligt hærværk. Og kan man selv fixe det?
God weekend derude
apr 2017
Følger: 23 Følgere: 482 Emner: 63 Svar: 2.084
maj 2018
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 15
Men rat låsen har de ikke kunne gøre noget ved enten har de ik vist det eller ik været stærk nok til bare at spark styret fri. De har først fjernet stikket og ville kickstart den men da den stadigvæk var rat låst har de hevet hele starter ud og så har hornet sidet i vejen for starter og så har de fjernet hornet og så starter
Det bare mit gæt
De har satme haft lang tid ellers har de været rigtig dygtig og hurtigt
maj 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 353
499.- kr det er en helt ny tændingslås du skal købe da man ikke kan købe bundstykket løst .
maj 2018
apr 2017
Følger: 23 Følgere: 482 Emner: 63 Svar: 2.084
Du kan se når du pillet frontskjoldet af.
maj 2018
Forresten: Hvis nogen herinde er fra Amager/kbh og har gjort det før, vil jeg gerne smide lidt mønt for assistance.
Hærværk på scooter