1.637 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Jonas  B
Jonas B
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15

Fejlkøb af El-Løbehjul? Fejlkøb af El-Løbehjul?

Hejsa SG

Jeg beklager på forhånd hvis dette er det forkerte forum. Jeg er godt klar over at det primært er for Scootere og ikke Eldrevet løbehjul osv, men giver det et skud.

Jeg købte igår et MCU-Sport 500W/24V Løbehjul. Der står i specifikationerne at det kan klare op til 120 kg. Jeg vejer 95 og efter en tur op af mindre bakke, fes batteriet ud og jeg stoppede min tur efter 20 minutter. Jeg ringede til support og de forklarede mig at batteriet evt skal lades op 3-4 gange for at vække det til live. Jeg er bekymret for at jeg har lavet et fejlkøb, og at jeg evt er for fed smiley

Har i nogle erfaringer med El-løbehjul med samme kraft af motor og batteri? Så vil jeg meget gerne høre fra jer. lige nu har jeg et ubrugeligt løbehjul, hvis ikke ladning af batteriene virker.
Husk at dette ikke er en diskusion om hvor hvidt den er lovlig på offentlig vej osv osv. Det har jeg fået mange moralprædkner om. Det drejer sig udelukkende om Motoren og min vægt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fejlkøb af El-Løbehjul?
  • #1   7. jun 2018 Ang. Med lovlig på vej så er der kommet nye regler. Læs evt. Op på dem måske dit løbehjul er lovligt. Jeg syntes ikke at 500w elmotor lyder af noget særligt. Hvor mange ah er batteriet på?

• #2   7. jun 2018 Slog den lige op. Hvis jeg har lavet mit regnestykke korrekt så har den altså kun strøm til 20min kørsel ved max out put altså 500w. 7 ah = 168wh = ca 20min kørsel

• Jonas  B
    Jonas B Tilmeldt:
    jun 2015

#3   7. jun 2018 Av min arm. Hvis dette er korrekt er jeg i hvertfald blevet snydt så det driver. De praler af ca 50 mins kørsel smiley

• #4   7. jun 2018 Jamen det er sikkert også rigtigt nok hvis det var et barn altså halv ydelse . Alt der bliver presset bruger mere.

• Jonas  B
    Jonas B Tilmeldt:
    jun 2015

#5   7. jun 2018 Det er stadig bondefangeri af højeste skuffe. Utroligt misvisende beskrivelse af produktet. Jeg vil arbejde på at få det returneret. Mange tak for jeres inputs smiley

• #6   27. feb 2019 Hjalp det med gentagne opladninger af batteri???

Kommentér på:
Fejlkøb af El-Løbehjul?

Annonce