{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
324 visninger | Oprettet:

En lille "Noia'en" historie. Læs {{forumTopicSubject}}

Som et lille forord skal det lige siges at alt hvad jeg nu vil fortælle er 100% rigtigt og skete for ca. 30 min. siden..

Det hele begyndte med at nogle gutter og jeg sad ovre hos en ven. Da vi så skulle til at kører starter alle deres knallerter, undtagen mig der lige skulle samle mit grej. En af mine venner venter på mig i indkørslen, mens de andre venter på vejen. Ham min ven der ventede på mig slukker sin knallert for ikke at larme så meget. Da vi så kører ned ad indkørslen hen til de andre begynder min vens knallert at sige lyde. Samme lyd som når man starter knallerten på el-start. Han prøver at dreje nøglen og tage en ud, men den forbliver tændt og vil slet ikke slukke. Vi afmontere derfor ledningen til battariet og endelig slukker den. Nøglen er stadig ude da vi så prøver at sætte battariet til igen, men så starter den af sig selv. Vi tager sikringen ud, og prøver igen, men med samme resultat. Knallerten starter. Jeg siger at det er helt samme lyd den siger når den er tændt, som når jeg prøver at starte min på el-start. (min el-start har ikke virket i 2 mdr. den sagde bare en snurren som om den ikke tog fat.) da jeg så vil demonstrere hvordan det lyder, starter min knallert på el-starten!!!!!!!! Det syntes jeg er herre noia'en. Min vens går amok, og min virker pludselig.. En eller flere der har en logisk forklaring??

Mvh. Benjamin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En lille "Noia'en" historie. Læs
Kommentér på:
En lille "Noia'en" historie. Læs

Annonce