{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

Lars J
Lars J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Gammel knallert {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg står og ønsker mig en 4 takts gear knallert. Det må meget gerne være en ældre sag.

Min prisgrænse er 10000.

Hvad leder jeg efter, og hvad skal jeg være opmærksom på?

Med Venlig Hilsen
Æars

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gammel knallert
  • #1   2. sep 2018 Køb Puch eller Yamaha.
    Hold dig væk fra Suzuki og Kreidler ene og alene fordi de er sværere at få dele til.

Sørg for den er så komplet og original som muligt, da du ellers kan købe dig fattig i de rigtige dele, hvis du overhovedet kan finde dem.
    Kan du få en knallert med nummermatch "samme nummer på stel og motor" så gå efter den, da den har en meget højere værdi.

• #2   2. sep 2018 Sorry syns du skrev 4 gear og ikke 4 takt smiley

Så dur de ovennævnte ikke da de alle er 2t.
    Så skal du nok over i noget Honda Dax i stedet for.

En ældre sag er jo relativt, hvad betyder det for dig?

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    sep 2018

#3   2. sep 2018 Da jeg var knægt kørte jeg rundt på yamaha FS1, og det var lige sagen.
    Men har lige siden drømt om at få en 4 takter, nogenlunde samme årgang.
    Og så vil jeg gerne have gear at lege med, om det er 3 eller 4 gear er ikke den store forskel!

Det er umiddelbart umuligt at få en honda dax i den prisklasse - det er ellers drømmemodellen. Men konen har sat grænsen på 10k, ellers skal jeg selv smide i af min opsparing til VR!

Ellers generelt gear knallerter fra 70'erne-80'erne ville falde i god smag. Det kunne bare være sjovt at prøve en 4 takt - og mindes en kammerat havde en honda 4 takt 4 gear - men kender ikke modellen!

Suzuki og kreidler er nu ude af billedet!

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    sep 2018

#5   3. sep 2018 Mange tak for forslaget med Honda CD50 - jeg har svært ved at støve en op - men det er lige præcis sådan en slags fætter jeg leder efter.

Er der andre alternativer?

Kommentér på:
Gammel knallert

Annonce