{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

Robert L
Robert L
Tilmeldt:
25. jun 2018
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Honda {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg har kig på en Honda sfx fra 2005 der har kørt 25000 km. Den er passet ved en forhandler. Skal jeg være bekymret ved det km tal? Er der noget vi skal være OBS på?
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh Robert


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda
  • #1   1. okt 2018 Hvis den står pæn, så køb køb køb. Der er sikkert 25.000km mere tilbage i den.

  • Robert L
    Robert L Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #2   2. okt 2018 Tak for svaret Kenneth, er dog stadig lidt bekymret ved de mange km. Den starter og kører fint men det er mange km. Sælger forlanger 3000 for den. Ved ikke rigtigt om jeg skal gå lidt højere op i pris og få noget med mindre km på tælleren. Ex en PGO. Mener sgu i tvivl

  • #3   2. okt 2018 25.000 er ikke så meget igen.
    Det handler om hvor velholdt den er. Er den blevet passet og plejet som manualen foreskriver? Så holder den evigt.
    Er den blevet mishandlet og har kørt 5000km? jamen så har den det sikkert ikke så godt


  • Robert L
    Robert L Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #4   2. okt 2018 Jeg ved selvfølgelig ikke om den er passet og plejet som manualen foreskriver, men den nuværende ejer har købt den ved en forhandler og den er blevet lavet der hvis der har været noget. Skal jeg bare købe den hvis den lyder sund i motoren?

  • #5   2. okt 2018 Hvis du kan lide den? Så køb den.
    Vi siger bare det ikke er antallet af kilometer, der er afgørende for om den er "god nok"


  • Robert L
    Robert L Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #6   2. okt 2018 Du har nok ret smiley

  • #7   9. okt 2018 Km tal er ikke det der tæller.. det er hvordan den er vedligeholdt.. ville ikke være bleg for at købe en scooter der havde kørt de km, hvis den går som den skal, og er passet efter bogen

Kommentér på:
Honda

Annonce