{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ubegrænset 45 scooter
  • #1   29. nov 2018 Det ville da være absolut tosset. Så skal du da vælge dig en knallert 30 istedet

• #2   29. nov 2018 ja altså hvis du gerne vil have taget kørekort til bil. mc. lastbil osv så ville det være din perfekte løsning. men virkelig dumt. så skal det være en 30'er det eneste der kan ske er hvis du bliver stoppet et par gange så tager politiet den med.

• #3   29. nov 2018 Du skal slibe ca 2mm af skiven så du rammer 59km/t efter gps, så mister du ikke dit kørekort.
    Det har jeg altid praktiseret på de 45'ere jeg har haft, det virker og det er en super fin fart at køre med inde i byen smiley

• #4   29. nov 2018 Henrik det er stadig mere end de 30% så går du bare et klip istedet for

• #5   29. nov 2018 Der er da også en verden til forskel på en betinget frakendelse og så et klip og hvis klippet kommer så går det nok også, har haft kørekort i noget der ligner 15 år og har stadig det første til gode smiley

• #6   29. nov 2018 En 45er må Max køre 59 km/t. På rullefælt.

En 30er må Max køre 39 km/t. På rullefælt.

• #7   29. nov 2018 Bliver man taget i en regulær fartkontrol og målt. Så ryger kortet også selvom man kører på en 30kmt.
    At den kan køre hurtigere giver blot bøde.

• #16   29. nov 2018 #5 det er muligt men han skal så også kun køre 72km/t for at få en betinget frakendelse

• #18   30. nov 2018 Ved også konsekvensen af dette, men et mere interesseret i om der nogen der er blevet stoppet og tjekket smiley

• #20   30. nov 2018 Det er et dårligt eksempel MAF da de næsten altid giver "rabat" på noget når man står til SÅ mange overtrædelser, og det de giver rabat på er er den mindste forseelse hvilket i dit tilfælde klart er farten.

Jeg er blevet stoppet en gang på en 45'er og det kostede 5000,- fordi det var før jeg fik kørekort. Overhalede højre om en bil uden at se politiet kørte to biler bag mig, så klart min egen skyld smiley Men også i det tilfælde fik jeg "rabat" for fik ikke nogen bøde for at overhale højre om, selv om det var grunden til jeg blev stoppet.

Der ud over er jeg blevet stoppet 3 gange på 30'ere som altid har været ulovlige, men har kunne snakke mig fra bøder hver gang ved at være en flink fyr smiley Det var så før rullefeltets tid så det har nok en del at sige også smiley

I de senere år har jeg dog kun kørt på 45'ere og er aldrig blevet stoppet. Så længe man kører efter omstændighederne og loven, og hvis man er flink og ydmyg hvis man bliver stoppet så når man altså rigtig langt uden at få nogle bøder smiley

• #21   30. nov 2018 Jeg købte en 30 knallert i sommers, den kunne køre ca 38km/t det blev dog hurtigt kedeligt, og selvom jeg havde svoret ikke at ville køre ulovligt (fordi jeg bor i KBH) kunne jeg jo ikke nære mig..
    Jeg tror at hvis bare man holder godt øje på de store veje og "kører pænt" (omkring de 30) så har de ikke nogen grund til at stoppe dig. Så kan du give gas på de små veje og om natten. ( der har du det hele fot dig selv) yeah. smiley

• #22   1. dec 2018 Når du har kørt ulovligt - som i stort set alt er skiftet ud i motoren. Det bliver du hurtig træt af køre rundt med. Hele tiden holde øje med om der er politi, og hvor er den næste smutvej osv. Man kan ikke bare køre en tur inde i byen og slap af. Sådan havde jeg det hverfald med min Sonic. Idag har jeg købt en ny scooter, som jeg har "lovlig" tunnet hvis man kan sige sådan. Den har fået en 45 begrænsning i studsen, så der kommer lidt mere benzin igennem, og så der slebet lidt af ringen i varioen, så den for lidt højer topfart. Så min 30'er køre ca. 38km/t. På GPS og på de der tavler der viser hvor hurtig man køre. Af en "lovlig" Hot 50, så køre den sku meget godt.

Kommentér på:
Ubegrænset 45 scooter

Annonce