526 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Gliderør Kymco super 8 euro 4 Gliderør Kymco super 8 euro 4

Hej.
På min nye Kymco super 8 4 takt euro 4
Har jeg her og i andre forums, læst mig til, at den er begrænset i gliderøret. Stor var min undring derfor, da jeg fik skruet dækslet af, og fandt ud af at der ikke er forhøjning på gliderøret. Det er glat, som det jeg netop havde modtaget fra Speedline?? Er det ikke underligt, når det burde være en begrænsning netop der.
Efter samling, trækker den forøvrigt langsomt og går 10 km/t mindre end før? Hvad kan det mon være. Det er som om remmen glider, men maskinen er helt ny!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gliderør Kymco super 8 euro 4
  • #1   12. mar 2019 Du har samlet det hele forkert og du har helt sikkert glemt at klemme remskiverne sammen, inden du samlede vario.

• #2   13. mar 2019 Problemet har løst sig selv, der må være kommet fedt eller olie på skiven, eller remmen. Den kører 48 igen. Dog synes jeg at den burde kunne på 55 - 60 ned glat gliderør

• #3   13. mar 2019 Så har du havde snaskede fingre da du pillede ved den.
    Ved du ikke sådan noget, så skal du nok ikke rode med det.
    Du har nok bare en begrænset CDI.

• #4   14. mar 2019 Nej det skulle jeg nok ikke, men det så super nemt ud på YouTube. Piller man ikke lærer man jo ingenting, og så er det da rart at få hjælp herinde.. Til info har maskinen IKKE cdi men ECU, da den er med indsprøjtning

• #5   14. mar 2019 Jeg ved godt hvordan du har det.
    jeg har selv stået med et knækket stempel, fordi der er blevet trådt på kickstarteren imens at cylinderen var demonteret.
    Og brugt over en time på at få et luftfilter sat på en karburator.
    Forsøg dig frem og gør dig dine egne erfaringer.
    De kan være dyre, men de kan også være gode.
    Husk at vaske fingrene grundigt når du har demonteret og skal til at genmontere og husk at rengøre tingene, inden montering.

Kommentér på:
Gliderør Kymco super 8 euro 4

Annonce