{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ulovlig kørsels i udlandet
  • #1   8. apr 2019 Det danske politi er stort lige så nytteløse, som det svenske.
    I Tyskland, der bliver larmende og ikke godkendte udstødninger konfiskeret fra motorcykler.Uanset hvad land de er fra.

    Så helt og lykke med det du har gang i.
    Det bliver en dyr anekdote, som du kan fortælle til dine børnebørn.


  • #2   9. apr 2019 Du får middelalderlig tortur og wather bording på politistationen smiley smiley du skal nok ikke regne med at du slipper uden bøde for at køre på noget som fks motor cykel uden nr plade som en crosser katiogoriseres for i Danmark plus bøde for manglende lys for og bag og blink lys og nr plade og forsikring og kørekort osv listen kan blive lang og jo mere jo dyrer bliver det og når det er i udlandet hvor du ikke har fast bopæls ardresse skal der betales kontant på stedet det samme gælder her hjemme for fks Tyskere osv, så mit bedste råd er lad være med det.

  • #3   12. apr 2019 Hej jeg var med på et skib i bengazzi i libyen i 6 dage for cirka 25 år siden men det er sikkert stadig det samme der fik vi fortalt at en ung knallert køre uden køre kort var kørt ind i en frugtbod han fik 3 månders fængsel og sikkert også prygl så lad vær med at prøve det der .

  • #4   12. apr 2019
    #3 lol fed kommentar smiley

    Der var jo styr på tingene under Gaddafi, tænker man får en hårdere straf i dag smiley

    smiley


  • #5   12. apr 2019 Hej ja de bygger sikker stadig fodboldbaner med lovbryder under .da jeg var der ku man selv eller ens dreng få taget et foto med hans uniform på og hans foto hang over alt på bygninger så der var styr på det men tros det var alle havne arbejderne rigtig søde og flinke når de ikke stjal vores vand .


  • #6   12. apr 2019 Fedt mand. smiley

    Ja.. jeg tænker også at de savner ham nu.
    Han forudså jo alt hvad der ville ske hvis han blev fjernet, og han fik helt ret.

    Men fed oplevelse du har haft, ville gerne have nået det i "hans" tid smiley fantastisk personlighed til trods.





  • #7   12. apr 2019 Jep rigtig der var jo mange der var bange men lige så mange ku jo lide ham og det han trodsede usa var stor for dem , bare det var osder gjorde det trump tumpe ,men de var flinke over for os dansker det er nok bare deres verden vi ikke altid forstår og det skal vi jo nok heller ikke og slet ikke blande os måske bare respektere deres verden og holde fred nå men snakkes det var et godt emne snakkes .

Kommentér på:
Ulovlig kørsels i udlandet

Annonce