821 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til Pgo {{forumTopicSubject}}
Hej Jeg har en Pgo Ligero som jeg har problemer med, ved aldrig hvornår den gider og starte,Har skiftet tændrør og tændspole og renset kaburator på den men det hjalp ikke, nogle gange starter den og jeg kan så køre i nogle dage uden problemer, men ligesom nu er den bare død og vil ikke starte nogle der har nogle forslag til hvad der kan være galt tak
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.690
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 8
jul 2007
aug 2004
Følger: 29 Følgere: 38 Scootere: 3 Emner: 153 Svar: 2.785
Ej spøg til side. Du skal have gennemgået dit elsystem, hvad de andre siger om cyllinder og sådan noget kan du bare glemme lige nu. Du skal først have kigget dit ledningsnet igennem, da det virkelig tyder på dårlige forbindelser et sted.
Det første du kan gøre, er at fjerne tændrøret også sætte tændrørshætten på, imens det bliver holdt på stel, derefter træder du i kick eller bruger elstarter. Der skulle gerne komme en blå tydelig gnist fra dit tændrør, er den gul, så skal tændrøret skiftes, er der ikke nogen gnist, så har du en fejl i din tænding et sted. Start der og meld tilbage
jul 2007
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 38 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 2.681
Og med så mange kilometer så bør stempelringene som minimum skiftes, muligvis hele stemplet.
Bruger du karburatorsprit om vinteren?
For det kunne også være på grund af en smule vand i benzinen at du har et startproblem. Så tap lidt benzin i en gennemsigtig flaske, lad det stå lidt og se om der samler sig vandperler på bunden.
Og så kan du følge dette serviceskema, så bør du ha en scooter der starter og kører hver dag
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 457 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.169
jul 2007
jan 2011
Følger: 12 Følgere: 19 Emner: 338 Svar: 5.116
Hjælp til Pgo