{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Fz50 indstilling {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Har fået anskaffet mig sådan en fz50, men har lidt problemer med indstilling af den.
Den kører med standard cyl, rør. Det eneste udover er en 14mm (45’er) karburator og en opboret studs med dobbelt membran. Den vil kun starte med choker og dør ved gas. Derudover dør den også hvis jeg slipper chokeren.
Jeg har ingen ide hvad dyse den kører med, men tror det er den som karburatoren blev købt med. Men hvad dyse burde jeg køre med? 55 eller har jeg overset noget?

På forhånd tak for hjælpen ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fz50 indstilling
  • #2   30. aug 2019 Ja, det ved jeg godt. Men hvad dyse skal jeg bruge med min opsætning når jeg har større karburator?

• Kaj A
    Kaj A Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 13 Emner: 7 Svar: 58
    #4   31. aug 2019 Har haft præcis det samme problem med en ny 14 mm karburator, kunne dog få den til at køre nogenlunde ved at skrue luftskruen længere ind, det var kun ved fuld gas den sommetider gik ned i omdrejninger. Solgte den så uden at få løst problemet, men mon ikke en mindre eller stører dyse gør det.

• #5   1. sep 2019 Du skal rense alle dyser i karburator. der sidder en lille dyse som kan være stoppet til

Kommentér på:
Fz50 indstilling

Annonce