Forskellige Tændinger ???? {{forumTopicSubject}}
Hey drenge!
Jeg har fået fat i en tænding fra en jog space og satte den på min jog FS.... Men bemærkede skraks at 1 af ledningerne var SortBlå og den plejer at være SortRød, men de 3 andre ledninger var de samme farver som min gamle tænding... Jeg satte dem bare fast uden tape for at se om lortet virkede... Og den slog 1-2 gnister også ikke fler... Er der noget som er røget ? Har prøvet at skifte cdi samt tændspole... De virkede fint for et par dage siden da jeg prøvede en af mine venners sonic tænding...
Er statoren røget??? Det kunne godt være at nogle af de ledninger fra statoren ramte lidt hinanden men er ikke sikker... Er statoren røget ???? Ledningsnettet ??? Hvor sidder der stelforbindelse på jeres scootere eller jog FS`ere ???? Der er kun 1 stelforbindelse på min ... Ved tændspolen...
HJÆLP!!!
VH
Peter
HJÆLP!!!
jun 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Scootere: 3 Emner: 97 Svar: 91
på en jog fs sidder der direkte stel forbindelse ved motor dækslet......
den fucker fuldkommen hvis der ikk er der!
apr 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 226 Svar: 1.701
Jeg har en stator til en jog til at ligge som jeg havde købt til min space, men som ikke passede.. Og den kan du købe..
Men du kan ikke bruge stator fra jog space..Og der kan let være kortsluttet en del på din tænding..
Stel forbindelsen på min sidder ved elstarteren, altså fra stel til motor.. Også sidder der en ting ved varioskjoldet..
Tilføj mig på msn hvis du har flere spørgsmål
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 1 Emner: 46 Svar: 119
Forskellige Tændinger ????