502 visninger
|
Oprettet:
Alt hvad i ved om scootere {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg er lige startet med at køre på scooter og jeg ved ikke så meget om det. Hvis i kan beskrive delene på scooteren, og hvilke dele man skal tjekke om måneden, Vil det være perfekt.
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 38 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 2.681
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.140
Der er mange timers Edutainment
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 72 Scootere: 1 Emner: 15 Svar: 93
Køb en "smadret" ved siden af du kan bygge op imens du lære af det....
Det bliver du glad for, for så har du altid en der virker og en der driver dig til vanvid
jul 2011
Følger: 18 Følgere: 140 Scootere: 1 Annoncer: 3 Emner: 75 Svar: 1.354
Hvorfor må han ikke lære noget her inde, det sjovt med dig hver gang der kommer noget du ikke gider svare på så kommer du med den her slags beskeder som den lige nu , eller hvis en spørger om kaburator , så skal personen læse en 170 sider lang delorto tekst fra nettet , osv osv ,
Hvis du virklig ikke gider lære ham lidt , så bliv dog ude af hans emne istedetfor at komme med de latterlige svar du har på lager..... Hvad var det nu du fik for et svar du fik fra en bruger sidste gang du kom med denne her type besked, var det ikke noget med du du skal ryste hovdet lidt før du skriver ,... hvis knægten her spørger om at blive lært lidt op så tag udfordringen eller drop helt at skriv på de her type emner.. ...
jul 2011
Følger: 18 Følgere: 140 Scootere: 1 Annoncer: 3 Emner: 75 Svar: 1.354
men er i tvil om hvordan hver del ser ud osv , er det sådan noget du mener med at blive lært lost op i eller er det generelt om hele scooteren du mangler viden..
sep 2006
Du har brugt 14 linier på at tale ned til mig istedet for at skrive noget som han kan bruge.
Så hvordan synes du selv at det går?
Indtil videre så er mit indlæg blandt de bedste, for man kan lære sindsygt meget på YT.
maj 2019
Følger: 13 Emner: 7 Svar: 58
sep 2006
Her er hvad jeg fandt ved en hurtig søgning på YT.
https://m.youtube.com/results?search_query=90gtvert
https://m.youtube.com/results?search_query=49ccscoot
Alt hvad i ved om scootere