399 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Galleri'er. Galleri'er.

Er det bare mig eller synes i andre også at alle de seneste galleri'er her på SG. bare er noget være lort. elendig tekst eller hvis jeg lige skal oversætte... så giver det ingen tekst. samt skod billeder med måske kun 3 af de samme billeder fra en anden vinkel. hen over 10 billede pladser... også kun fra den ene side. elendig fotografter. jeg siger ikke jeg selv jeg er god til at tage billeder. men i forhold til resten af det lort her inden er jeg samlinget professionel.
synes i andre at alle gallerier her er gode?? der må være mange mennesker der bare trykker velkommen uden at kigge på galleriet.

kom nu i må sku da tage jer sammen. det er ikke til at holde ud at kigge på. Scooter galleri er da virklig en skuffelse i forhold til alle de andre bazoom gallerier... selv heste eller gnaver galleri er mere opfindsome end det her.

kom med jeres menninger jeg synes det er for dårligt. vi snakker 1 ud af 10 gallerier der kan bruges efter min menning/holdning... og det er 9 dårlig for meget. jeg bestemmer selvfølgelig ikke men synes da godt nok det er spild af plads. der er jo gallerier der er 15+ år gamle som stadig kan findes frem herinde. så synes da det er værd at lave noget der bare er lidt ordentligt.
der er jo virkelig mange gallerier som ikke følger reglerne. og stadig får de en velkomst.

nu det ikke fordi jeg synes vespa'en her er et dårligt billede men bare fin til lidt fylde med teksten. smiley

jeg oprettede ikke tråden for lange diskussioner men for at folk skal prøve noget bedre. bare lidt. lidt meget... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Galleri'er.
Kommentér på:
Galleri'er.

Annonce