{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  30'er Aerox
  • #1   26. nov 2019 det er forsikringssvindel .

• #2   26. nov 2019 Det vil være dokumentfalsk, at ændre i et stelnummer.

Du kan hente en fra Tyskland, men du skal have ALLE papirene iorden.
    Det er hvad jeg har fundet ud af, ved at rode alle reglerne igennem.

• #3   26. nov 2019 @tommy jeg tænker at man stadigvæk ikke kan forsikre den som 30'er så?
    Men så tænker jeg at smide alt fra en aerox over på jogr stel, så godt som muligt ihvertfaldt

• #4   26. nov 2019 #3
    Hvorfor dog ikke det, hvis den ryger igennem en synshal, som et import kørtetøj med et CoC dokument, som er stemplet for nyligt i Tyskland, hvor den også er synet for nyligt?
    Så vil den komme ud på den anden side som en indregistreret 30er.

Læs op på synsreglerne, så finder du det hul, som jeg mener at have fundet.

Danmark er gået væk fra at bruge TUM godkendelsesnumre og bruger nu de europæiske numre, da det er nemmere og billigere.

• #5   26. nov 2019 @tommy hmmm. lyder smart. må prøve at researche det lidt. vender tilbage til dig ihvertfaldt

• #6   26. nov 2019 Du skal lede efter kravet om max 2 år gammelt CoC dokument, som er stemplet fra importøren og krav om max 6 måneder eller 3 måneder gammelt godkendt syn fra en Tysk synshal.
    Og så skal den være 100% lovlig og synet og godkendt i Tyskland, som en 25 kmt.
    Nogle af dem kan synes som enten 25 kmt eller som 50 kmt og du skal selvfølgelig sørge for at sælgeren af den, får den synet og godkendt som en 25 kmt.
    Jeg ved ikke om den skal være på tyske plader eller om den gerne må være afmeldt.

Kommentér på:
30'er Aerox

Annonce