{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
333 visninger | Oprettet:

Chopper/classic/cruiser/café racer {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Helt ny herinde (og generelt i "scooter verdenen")

Har lidt forelsket mig i looket som en aprilia classic 50, kinroad chopper, Honda jazz 50 har.

Jeg har dog søgt lidt rundt omkring, og håbede lidt der også findes andre knallerter/scootere i samme stil.

Håber nogen herinde måske kunne komme med forslag til hvad jeg kunne kigge efter.

/Franck

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chopper/classic/cruiser/café racer
  • #1   7. dec 2019 hvorfor ikke en Aprilla Classic som jeg ser det har de faktisk kun to problemer ddt er at de kun fås som 45 og der ikke er langlys på

• #2   7. dec 2019 Det er ikke fordi det ikke må være en classic, ville bare gerne se hvad der ellers var af muligheder. Skal egentlig bare kører små 20-24 km om dagen, så sådan en fin klassisk chopper eller café racer lignende sag ville være lækker. At de kun kan køre små 45 gør mig ikke noget, gider bare ikke den klassiske scooter form hvis man da kan kalde den det ??

• #3   7. dec 2019 tror faktisk ikke der er så mange andre omdeler

• #4   7. dec 2019 Fandt en Mash Roadstar 50, men ser ikke ud som om den rigtig fåes i dk. Men! Så må jeg på udkig efter en classic i hvert fald

Kommentér på:
Chopper/classic/cruiser/café racer

Annonce