{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stelnr væk men med papir ?
  • #1   10. dec 2019 Den er værdiløs, både stel og papirer.

• #2   11. dec 2019 Du skal bare have en genhuknings attest mener jeg den heder også lave et nyt nummer i den

• #3   11. dec 2019 Du må jo hverken skære eller svejse i stellet, så til scooter og mc kan man ikke få en ihugningsattest. Jeg har synet flere biler hvor nummer var rådnet væk, og hvis ikke de kan identificere mindt 50 procent af nummer, får bilen heller ikke en attest og skal skrottes. Får man så en attest skal hele det gamle nummer skæres ud og svejses ny plade i, og så bankes et nyt nummer med de godkendte tal værktøj.

• #4   11. dec 2019 Ro på Thomas der er mange der får en genhugningsattest. Jeg har også selv fået en på en rmx hvor stelnummer var blæst væk så havde kun typepladen hvor nummeret også stod på.

• #5   12. dec 2019 Jeg syntes enlig bare at at Thomas burde smutte ud af Scootergalleri ud over at han sikkert slet ikke har en knallert, så de svar jeg har set fra ham er nærmest kun sure opstød, og det med at en knallert er "værdi løs" bare fordi at et stel nr er rustet væk er jo noget pladder at fyre af for resten af knallerten kan jo bruges på en anden knallert motor osv kan jo flyttes fælge kan jo også bruges på en anden osv osv osv, hvis den vitterlig er helt rustet op i stellet skjolde kan også bruges på en anden så at kalde det for noget som er værdi løst og det bare skal skrottes er noget bavl, det jeg kan læse imellem linierne er en mave sur knallert hader som har set sig sur på alt som der er en knallert og hans højeste ønske er at de må brande op i helvede på en og samme tid, syntes bare at Thomas skal lade være med at spilde andres tid med hans mave sure attityde smut over på Bilgalleri for det er tydligvis der hvor du høre til, nu bliver jeg sikkert bannet og frosset osv men jeg har heller ikke noget at midste her.

Kommentér på:
Stelnr væk men med papir ?

Annonce