{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Er de blevet ligeglade? {{forumTopicSubject}}

Ikke kørt scooter/knallert i mange år .. Andet som nevøens 110% lovlige hot(FUCK det giver LANGE løg)

Fik så i sommers købt mig en typhoon .. igen .. 45er som var lidt for lovlig (44kmt på flad vej)
Efter lidt pillen og en smallere ring endte den på 60kmt på lige vej.. Super godt optræk ..Ingen problemer med at følge bytrafik..

2 gange er jeg blevet stoppet ..

Første gang var det alt med motor og 2 hjul .. Også MCer (Det var i Juli).. Måtte på rullefeltet og fik en score på 63,4kmt før de trak lidt fra ... .. Ingen bøde .. Bare en kommentar om at "Den kan da følge med i trafikken" og "kør forsigtig"

En måneds tid sener stoppet af en MC betjent der ikke var videre imponeret over min kørestil i fredags myldretiden (Ride it like you stole it)
Fik dog ros for at stoppe hurtig og ikk forsøge at stikke af (Er normalt her i byen specielt i det område).. Lidt skideballe for ikke at køre som jeg burde (Har MC kort) .. Ingen bøde

Siden da ikke blevet stoppet .. Og forsøger ikke ligefrem at undgå dem..
Nevøen (Ham med den lovlige hot) bliver stoppet konstant og han køre ellers fornuftig af en 16 årig

Er jeg bare heldig eller er de mere eller mindre ligeglade med 45er der ikke er tydeligt ulovlige og køre fornuftig ?

For så kunne det da godt være at man skulle til at rode med trophy kit igen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er de blevet ligeglade?
  • #1   22. dec 2019 Det er jo meget sjældent du ser en 45'er der er vold tunet, og det ved politiet jo udmærket godt, så klart de i stedet for vælger at stoppe 30'erne da 9 ud af 10 er ulovlige.

Ja smæk du bare et Trophy kit på, du skal bare være opmærksom på, at de tager dit kørekort i alle kategorier hvis topfarten er over 64km/t.

Min egen 45'er rammer præcis 59km/t, det er en fin fart for mig, og jeg behøver ikke køre rundt og være nervøs for at blive stoppet smiley

• #2   22. dec 2019 Jeg har kørt meget tunet 45er og 30er.

De går seriøst ikke meget op i 45ere.

Så vidt jeg ved er det "kun" en betinget frakendelse hvis du en dag bliver stoppet på en 45er som kan køre over 64, og får straf for det.

Men jeg er 7-9-13 aldrig blevet taget på 45er.

Er kun blevet bedt stoppe når jeg har kørt over for rødt, kørt 90 i en 60 zone forbi en æggeskal o.lign.
    Er så ikke stoppet for dem.

Men der skal seriøst noget til for de gider bruge tid på en 45er.

• #3   22. dec 2019 Henrik J .. Det dælme kun fordi du ikke har set de 45er jeg såen har haft igennem tiden smiley
    For 10-15 år siden var de jo total ligeglade med 45er hvis man kørte fornuftig

Sidste typhoon havde 15+ HK AC og blev kørt på dagligt smiley
    Sidste 45er en Runner havde 11+ HK (Aldrig målt men kunne følge med 11HK "DMU racer" på bane)

• #4   23. dec 2019 Det dælme kun fordi du ikke har set de 45er jeg såen har haft igennem tiden Fint at du skiller dig ud fra mængden, men det ændrer jo ikke på at det stadig er et fåtal som voldtuner en 45'er, netop fordi de har deres kørekort for kært smiley

For 10-15 år siden var de jo total ligeglade med 45er hvis man kørte fornuftig Der er de jo tydeligvis stadig, det er jo også din oplevelse i modsætning til din nevø smiley Min nevø er også blevet stoppet 3 gange inden for det sidste år, på hans PGO Naked, hvor jeg nu kører på 6. år på en 45'er og er endnu ikke blevet stoppet smiley

• #5   23. dec 2019 Tror det handler om at selv Jens betjent kan se at en 45'er simpelthen er for langsom som lovlig.
    Blev stoppet en del gange på mine 45'ere, men det var fordi de ville se mit kørekort. Ikke fordi de ville sige "mojn do! Dæ gik liwe hurtiwt nok dæ der" Og de har alle kørt mellem 60-80. bare med begrænsninger fjernet.

På en 30'er derimod? Har de alligevel skulle se om der var anden udstødning osv på.

Som Henrik skriver "Folk tuner ikke deres 45'er, men de tuner rask væk en 30'er"

• #6   26. dec 2019 er blive stoppe 2 gange ene for 30 min i kbh på mine sorte typhoon : )))

Kommentér på:
Er de blevet ligeglade?

Annonce