Kabu problemer {{forumTopicSubject}}
Hey gutter derude, det er såden at jeg har en pgo hot 50 med pillet Skive og tragt, tun vario 6,3 grams ruller, med std udstødning, besluttede mig for og sætte en gg go på, men den skulle dyses om så købte dyse sæt 4 mm dellorto stage6 60-80 dyse, satte en 80 dyse i men den kunne ik trække fra jorden, og skal lige siges alt er std kun pillet Skive tun vario og så kom der jo gg på, men ihvertfald så fik jeg den indstillet rigtigt men da jeg gav bund gas når den stod stille lød det som om den stod i tomgang, og skulle løbe den igang når jeg bremsede op, så tænkt nvm jeg sætter nu 72 dyse i som der var i før og std udstødning, men den gør sku det samme det er dog bedre men den kør ik optimalt og ja det pisser mig sku ret meget af. Håber der er nogle af jer som har lidt bedre styr på mig som kan hjælpe, pt står den med std udstødning pillet Skive og pillet tragt og tun vario 6,3 grams ruller, ville satme være noget af en hjælp hvis nogle viste hvad der er i vejen, tusind tak på forhånd;-)
jun 2019
Følger: 13 Følgere: 771 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 4.960
jun 2019
Følger: 13 Følgere: 771 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 4.960
mar 2020
Følger: 12 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 3
jun 2019
Følger: 13 Følgere: 771 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 4.960
mar 2020
Følger: 12 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 3
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 16 Emner: 2 Svar: 1.018
2: Du skal indstille din karburator forfra hvergang du ændrer på udstødning/cylinder osv.
3: 1½ omgang ud på luft. 2 omgange ud på tomgang. Kør en tur til motor er helt varm, og indstil så din tomgang korrekt.
mar 2020
Følger: 12 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 3
Kabu problemer