{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Derbi senda?
  • #1   27. maj 2020 du kommer til at skifte gear konstant og hvordan du sidder og om du kan holde ud at køre på den ændre sig jo ikke ved at den kommer til at køre 100 i stedet for 30 den har jo stadig samme størrelse

  • #2   27. maj 2020 Det er en del gearskift men kører du langt er det jo lige meget. Mere hvis du er til bykørsel så kræver det lidt gearskift. Men jeg vil ikke sige at de går dårligt som standard. Det er flot føreren der ikke kan finde ud af det.

  • #3   27. maj 2020 Hvis den er lovlig og med 3 gear, så er den fin nok.
    Men farten er jo derefter.


  • #4   28. maj 2020 Mine venner går rundt og siger "har den gear skal den tunes", det har jeg aldrig forstået, selvom min ikke er lovlig, så har jeg aldrig set noget dårligt ved lovlige gearmaskiner, og fx en derbi bliver jo begrænset til 3 gear, så det er jo ikke så dårligt igen med gearskift når de kan køre 35-40 stykker

  • #5   6. okt 2020 Da min fra 2019 var helt lovligt synes jeg ikke gearskiftene var de mest irriterende. Tværtimod var det den begrænsede cdi, fordi når den kom op i omdrejninger i topfart så slog cdi’en til jævnligt så det kunne føles som en ujævn kørsel. For ikke at vække opsigt købte jeg speedlines afdroslingskit. Det gav overraskende meget. Selv med et 15 tands tandhjul er der super optræk og topfarten ligger lige under de 80 km/t. Der skulle selvfølgelig også åbnes for de 6 gear som i øvrigt er der selvom mange mener at de nye 4 gearede euro4 maskiner kun har de 4 gear og det kræver at man udskifter gearkassen hvis man vil have 6 gear. Det er ikke korrekt. Men for mig er afdroslingkittet en god metode hvis man ikke vil vække for meget opsigt, da man stadig kan køre stille og roligt, og da det kun er forrøret der skal skiftes til et ubegrænset giver den kun en smule mere lyd fra sig.

Kommentér på:
Derbi senda?

Annonce