{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krumtap Lejer PGO
  • #1   26. maj 2005 du kan ikke få c3 eller c4 lejer til PGO...!

men de skf du kan få kan tage 16000 rpm ca.....

• #2   26. maj 2005 99% sikker

C4= 21.000 omdr. (de kan holde til flest omdr., men holder ik til flest km)

C3= 14.000+ omdr. (de kan holde til færre omdr. end C4, men kan holde til flere km, jeg er ik sikker på hvor mange omdr. de kan tage, men de kan i hvertfald 14.000)

• #3   26. maj 2005 er sikkert rigtig nok men skf laver ikke lejer der heder c3 eller c4 lejer til hot der finder ikke skf c lejer til hot....!

• #4   26. maj 2005 speed-line har C3 lejer til hot 50

så det passer ik hvad morten N siger

• #5   26. maj 2005 Jepser jo det gør har snakket med merzt i nyk.... og skf laver ikke c lejer den den dimension som passer til hot så det er ikke c 3 lejer der er kun nogle skf lejer som heder BB1-3055B til hot og de er lidt breder en c lejerne hvis det var et c leje skulle der stå C3-3055B og gør der ikke på nogen af de lejer fra skf som passer på en hot og hvis du ikke tror mig jesper så spørg http://www.mertz.dk/ der har alle lejer fra skf og kan skaffe alle lejerne og de siger af de ikke findes har selv set en liste over hvad for nogen lejer skf laver i den dimension som hotte ska bruge og c lejerne er ikke at finde i den dimension... og ved det da jeg selv lige har skiftet mine lejer og troede også det var c3 men nej de findes ikke....

Kommentér på:
Krumtap Lejer PGO

Annonce