{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.720 visninger | Oprettet:

Puch M
Puch M
Emner: 1 Svar: 2

Import af scooter fra Kina {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Er der nogen herinde som har erfaring med køb af scooter fra Kina?

Har kigget på nogle spændende og billige modeller fra Alibaba. Dog virker fragten til at være både dyr og indviklet, så håber der er nogen som kan hjælpe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import af scooter fra Kina
  • Simon H
    Simon H Online Tilmeldt:
    sep 2018

Følger: 1 Følgere: 16 Emner: 2 Svar: 1.014
    #1   25. okt 2020 I og med du slet ikke må køre på dem i danmark? Så er det en skidt idé

• Puch M
    Puch M Tilmeldt:
    okt 2020

#3   26. okt 2020 Hvorfor skulle man ikke måtte køre dem i DK? Den scooter jeg har kigget på vil max. kunne køre 30 km/t og vil selvfølgelig blive indregistreret.

• Simon H
    Simon H Online Tilmeldt:
    sep 2018

Følger: 1 Følgere: 16 Emner: 2 Svar: 1.014
    #4   26. okt 2020 Den skal have en dansk typegodkendelse.
    Længere er den sådan set ikke.

• Puch M
    Puch M Tilmeldt:
    okt 2020

#5   26. okt 2020 Ok, den model jeg har kigget på, har jeg set til salg på danske og europæiske hjemmesider, så jeg tænker at det godt kan lade sig gøre. Men vil selvfølgelig tjekke med færdselsstyrelsen inden køb.
    Det var nu mere selve fragt-delen som jeg synes er en jungle at finde rundt i, dvs. at finde en speditør eller et fragtfirma. Synes ikke det er særligt overskueligt/gennemsigtigt, så hvis der er nogen som har erfaring med dette så sig endelig til.

• #6   26. okt 2020 HUSK: ved import fra Kina skal der betales 2,5% i told og 25% i moms + et importgebyr, så det kan godt blive en halv dyr fornøjelse...

• mike P
    mike P Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 13
    #7   28. okt 2020 Husk der kommer moms på 25 procent oven i også af fragt og ja den skal være godkendt i dk for at må køre på vejen og hvis den går i stykker som den sikkert gør Kina model så er det et maridt at skaffe dele

Kommentér på:
Import af scooter fra Kina

Annonce