{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

Hot kører dårligt {{forumTopicSubject}}

Hej, har en hot der kører dårligt. Der er intet optræk på den. Den rammer maks 20 på speedo(den er lovlig) og kan flyve helt oppe på 40, hvor den plejer og køre. Men den kommer ikke oppe over 20 medmindre den kører ned ad bakken. Hvis jeg så fjærner skiven kører den stadig kun oppe på 20, men rammer 50 på speedo. Den ville bare ikke oppe i omdrejninger.
Så kommer den store spørgsmål! Er det stemplet der skal skiftes, udstødningen der er stoppet til eller hele motoren(krumtap, lejere osv) der er gal? Jeg har haft lejeren på højre siden pive i lidt tid. Men kun hvis man kører med lave omdrejninger. Er så bange for den er gået og gøre sådan så motoren kører stramt.
Hvis det kunne være stemplet, hvilke en kan jeg købe i thansen. Ved godt at det ikke holder, men den skal aligevel sælges her til sommeren. Det er en original hot 50 cylinder der sidder på. Tak for hjælpen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot kører dårligt
  • #1   28. apr 2021 Jeg ville tage cylinderen af og kigge, om der er ridser og blowby.

• #2   28. apr 2021 Der er en del blowby og ingen ridser. Skiftede nemlig tilbage til std cylinder for ca 1000 km siden. Den er næsten lige begyndt med det i de sidste 100-150km. Jeg skiftede kun stempelringe, men intet andet. Den kørte fint, så tænkte ikke at der var behøv for et andet stempel. Men nu begyndte den og bøvle ca der omkring hvor nogen spasser knækkede min lovlig knæk. Så jeg skiftede til std udstødning. Men det hele begyndte lidt efter jeg skiftede udstødning, så jeg er bare blevet helt lost. Er i gang med at fikse udstødningen, men det er pisse svært, der lortet er så tynd. Er så småt igang, venter bare på noget mere svejse snor(eller hvad fuck det hedder)

• #3   29. apr 2021 Prøv at tage et kig på din karburator/benzinfilter måske er der noget der er stoppet til.

• #4   29. apr 2021 Er du ikke lidt en røv, hvis du med vilje køber den usleste kvalitet overhovedet muligt "Da den alligevel skal sælges"?

Men mål nuværende Diameter med et Skydelære, så må det jo være et stempel magen til du skal finde.

• #5   29. apr 2021 #4 det er jeg så ik. Har en der ville købe den, og han putter 70cc på den med det samme. Så bruger han ik std cylinder

Kommentér på:
Hot kører dårligt

Annonce