Lorteleksikon :D {{forumTopicSubject}}
Lorteleksikon
Vi har her (helt selv, uden at stjæle) samlet et næsten komplet lorteleksikon.
Spøgelseslorten
Du kan mærke lorten komme ud, du kan se lort på papiret, men der er ikke noget i tønden.
Den rene lort
Du kan mærke lorten poppe ud, du kan se lort i tønden, men der er ikke noget lort på papiret.
Ekskremento-ekspreso-lorten
Også kendt som "Tyndskid". Opstår efter at have spist neapolitansk ret af dej bagt m. tomater, ost, sardiner eller lignende, ofte købt på den lokale Tyrkisk ejede pizza-bar. Den kendetegnes ved at toiletkummen er total "hammer-lakeret" med en brunlig meget tynd afføring, men vandoverfladen i toiletkummen er stadig spejlblank.
Den våde lort
Du tørrer røven halvtreds gange og føler dig stadigvæk ikke tør. Så det ender med at du propper papir i underhylerne, så de ikke bliver beskidte af evt. rester.
En gang til lorten
Denne type lort forekommer når du er færdig, har bukserne oppe om knæene, og pludselig opdager at du må skide en gang mere. Undertiden kendt som Bus-lorten, da du bare skal vente lidt, så kommer der en til.
Hjernemassen-ud-af-næsen-lorten
Også kendt som "Spræng-en-blodåre-i-panden-lorten" Du bliver nødt til at presse så meget for at få den ud at du bliver blå i hovedet, og er på kanten til et hjertestop.
Majs-Dej
Den type lort hvor du har ædt så meget majs, at der kommer en hel kolbe ud.
Spærre-dej
Lorten der er så stor at du er bange for at skylle den ud, uden at have hakket den i småstykker med toiletbørsten først.
Gulvsjaskerlorten
Lorten der er så overdrevet stor at den stopper toilettet, og fylder gulvet med at det vand du ikke kan trække ud som følge. (her burde man have fulgt rådet fra Spærre-Dejen).
Den seriøse alkodej
Lorten efter en lang bytur med masser af drikke. Det lettest genkendelige ved den er det lange spor den efterlader sig i kummen efter den er blevet skyllet ud.
Gid-jeg-kunne-lorten
Den type lort, hvor du sidder på toilettet og presser alle dine indvolde ud, men det eneste der sker, er at du sidder på kummen med kramper, og fiser.
Våde-balder-lorten
Måske bedre kendt som et "Power Dump". Det er lorten der vælter så hurtigt ud af røvhullet, at balderne bliver sjasket til med toiletvandet.
Sjasker-lorten
Typen hvor det simpelthen bare vælter ud med brunlig flydende lort, der klatter i hele tønden, samtidig med at den kronisk brænder dine tarme af.
Publikums-lorten
Lorten der simpelthen er så imponerende i størrelse og/eller fremtoning at du simpelthen bliver nødt til at vise den til nogen før du skyller den ud.
Humørspeder-lorten
Lorten der kommer ud efter at have holdt sig i umenneskelig lang tid, og derved får dig til at føle at du igen er dit gamle jeg.
Den Rituelle lort
Lorten der bliver trykket samme tid, hver dag, og i selskab med en avis.
Guinness Rekordbog lorten
Den lort der er så bemærkelsesværdig, at den skal udstilles til gavn for fremtidige generationer.
Dufter lorten
Denne lort har en duft der er så kraftig, at hvis nogen kommer i nærheden af gerningsstedet de værste 7 timer, vil de bliver påvirket.
"Hvedebrødsdagene er ovre"-lorten
En hver slags lort der er trykket i selskabet af en anden person.
Sukkeren
En lort der er så stor at den ikke popper ud, uden vokal assistance.
Flyderen
Karakteriseret ved dens evne til at flyde er denne lort kendt for at være skyld i mange forgæves skylninger.
Efternøleren
Dejen der simpelthen nægter a komme ud. Normalt er det nødvendigt at foretage en rokkende eller hoppende bevægelse, men ofte er den eneste udvej at tørre den væk med et lille stykke papir.
Fantomlorten
Lorten der på mystisk vej er fremkommet i toilettet, men ingen vil indrømme at de er den retmæssige kunstner.
Huodini-lorten
Nu er den der, nu er den væk. Lorten der leger med dig. Kræver tålmodighed og muskelkontrol. Også kendt som Hjemve-bæen, fordi den nægter at forlade hjemmet.
Overraskelsesbæen
Den type lort der kommer som en total overraskelse på et tidspunkt hvor du er et sted hvor der overhovedet ikke er nogen toiletfaciliter Det enten er umuligt at komme til at skide (eller endetarmsundersøgelse) eller ter.
Slangedejen
En lang tynd lort der på forunderlig vis har formået at rulle sig til en skræmmende position - Normalt harmløs. Undertiden kendt som Soft-Ice-lorten, på grund af den måde den er lagt på.
Sports-lorten
Lorten der altid vil ud 10 minutter efter du er begyndt på et holdspil.
Tilbage-til-naturen lorten
En hvilken slags lort, men den er altid lagt enten i skoven, eller godt gemt bag ved passagersiden i bilen.
Småstenen-fra-himlen lorten
En imponerende samling af små lorte i en klase. Ofte en gave fra Gud når man virkelig ikke KAN skide.
Doping lorten
Afføringsmiddel brugt - Tæller ikke!
SHITZOPHERENIA
Frygten for at skide - Kan få fatale følger!
ENERGIZER vs DURACELL lorten
Bedre kendt som "STILL GOING" lorten.
Snydelorten
Lorten hvor du skal prutte, men så popper denne her ud i stedet.
Smertebæen.
Lorten der gør så ondt at klemme ud, at du kunne sværge på at den er på vej ud sidelæns.
Jeg-tror-jeg-er-ved-at-føde-via-mit-røvhul lorten
Kan sidestilles med Hjernemassen-ud-af-næsen-lorten og smertebæen. Formen på denne lort minder mest af alt om et stort ølkrus. Din anale udgang er stadigvæk udspilet i op til en time efter.
Havregrødslorten
Lorten der bare vælter ud som var det tandpasta, og bare bliver ved med at komme. Du har to valg: (a) Skyl ud, og fortsæt, eller (b) lade den dynge sig op til den når din røv i kummen, mens du bare sidder hjælpeløs.
Jeg-burde-nok-tygge-maden-bedre lorten
Når hele den pose chips du åd dagen før ridser dine tarme på deres ufordøjede vej ud.
Jeg-tror-jeg-er-ved-at-blive-en-kanin lorten
Når du skider en masse små søde kugler der laver små plask hver gang de rammer vandet.
Hvad-fanden-døde-herinde lorten
Undertiden kendt som Sun Chemical lorten. Du fortæller selvfølgelig ikke nogen om den dræbene dunst på gerningsstedet, men står uskyldigt, ser til og nyder det når folk kommer stormende ud fra toilettet gispende og hivende efter vejret.
Jeg-er-sikker-på-at-der-er-en-til lorten
Hvor du bare sidder tålmodigt på tønden og venter på at det sidste skal få kæmpet sig ud, for du ved at hvis du tørrer dig nu, vil den bare oversmøre det hele.
"THE BOSTON STRANGLER"
Prøv lige så meget du vil, men den vil bare ikke slippe. Dette er en mere seriøs udgave af Jeg-er-sikker-på-at-der-er-en-til lorten.
mar 2004
Følger: 38 Følgere: 38 Scootere: 6 Emner: 12 Svar: 1.091
sep 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 165 Svar: 943
mar 2004
Følger: 38 Følgere: 38 Scootere: 6 Emner: 12 Svar: 1.091
sep 2004
Følger: 58 Følgere: 57 Scootere: 3 Emner: 146 Svar: 2.617
apr 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 103 Svar: 1.022
apr 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 57 Svar: 310