{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KÆMPE SNYDER FUSKER FOLK SOM OS!!
  • #1   7. jun 2005 hehe.. har skrevet til dem...

    "Aflevér scooteren tilbage, eller i får problemer..."


  • #2   7. jun 2005 Jeg gir dig ret.. så det også selv.. ingen lov = alubat..!
    Han skal satme føle noget vrede sådan en fucking klovn!


  • #3   7. jun 2005 Hehe jamen der er ingen lov i hans værksted så kan vi jo gøre hvad vi vil... Lad os besøge ham en dag... så skal han satme få jen o æ dæksel og bakefter fee han prikket æ øjn u m æ pfife... mu ha ha


  • #4   7. jun 2005 Har sendt ham en mail

  • #5   7. jun 2005 fuck et svin man!! hgar du et link hvor man kan se kontant?????

  • #6   7. jun 2005 Har send en mail.. .:P skrev at

    "Hey.. Hva kan jeg få lavet for 3500? Du ska ik lige hæve prisen til 6200 for så dør du, SVIN"


  • #7   7. jun 2005 nej men tror det kommer... ligger det i den første tråd.... men der plejer at gå et par dage før det kommer på nettet

  • #9   7. jun 2005 7. juni 2005 17:54 Kontant

    "Jeg er kold i røven over for lovgivningen"

    Ejeren af MC Hjørnet Per Harms beskyldes for at lade en reparationsregning stige voldsomt.
    Foto: DR, © DR

    Flere links

    Sådan lyder det fra ejeren af MC Hjørnet, Per Harms, da en kunde ønsker at få udspecificeret, hvorfor hans reparationsregning på en scooter er steget fra 3.500 til 6.200 kroner. Rådet fra FDM lyder: "Lav en skriftlig aftale på forhånd".

    Skjult kamera afslører hårde metoder
    I følge scooter-ejer Patrick Bachmann var sagen klar: Han havde lavet en aftale om at få sin scooter repareret for 3.500 kroner. Da han kommer for at hente den, kræver værkstedet MC Hjørnet pludselig 6.200 kroner. Kontants skjulte kamera er med, da Patrich Bachmann forsøger, at få sin scooter for den pris, han selv mener, at han oprindeligt havde aftalt:

    MC Hjørnet: Jeg gider ikke at diskuterer mere. Vil du betale eller ikke?

    Men Patrick Bachmann vil ikke umiddelbart betale, og så truer Per Harms med at ødelægge scooteren.

    Patrick Bachmann: Jeg synes, det er langt ude, at du truer med at klippe den op, hvis jeg ikke betaler.

    MC Hjørnet: Jeg smider da lortet væk. Jeg skal nok sørge for, at den ikke kan køre, når du henter den. Det er da helt sikkert.

    Det hele ender med, at Patrick Bachmann må betale de 6.200 for at få sin scooter i hel tilstand.


    Patrich Bachmann kører igen på sin scooter, men til en meget dyrere reparationspris end han mener, at han havde aftalt.
    Foto: DR, © DR

    Strid om ord
    Skænderiet handler om, at MC Hjørnet rent faktisk har repareret Patrick Bachmanns scooter for 6.200 kroner. Det skyldes, at værkstedet blandt andet har sat en pære i forlygten, skiftet en bremseklods og pakning til udstødning og sat en ny karburator i. Men ifølge Patrick Bachmann havde han blot fået at vide, at hans karburator skulle udskiftes, og at det ville koste 3.500 kroner.

    Det er en strid om ord, og her kommer kunden ofte til kort.

    Få det på skrift
    Lars Ellegaard, jurist i FDM:

    - Umiddelbart er forbrugeren ret dårligt stillet, fordi det er ham selv, der har bevisbyrden for, at en reparation er blevet dyrere, end han har aftalt.

    Derfor kan forbrugeren ikke gøre meget andet end at betale regningen. Med mindre kunden har fulgt en række gode råd som Forenede Danske Motorejere (FDM) har udarbejdet.

    Gode råd fra FDM


    Læs FDMs gode råd før du indgår en reparationsaftale med et værksted.

    Klik her






    Først og fremmest lyder det, at man skal lave en skriftlig aftale på forhånd. Resten finder du på linket her ved siden af.

    MC Hjørnet fastholder pris
    Scooter-ejer Patrick Bachmann og MC Hjørnet havde ikke nogen aftale på skrift.

    Konfronteret med de skjulte optagelser, fastholder MC Hjørnets ejer Per Harms, at hans værksted har holdt aftalen med kunden.

    - Vi laver kun det, vi bliver bedt om. Han har selv bedt om at få arbejdet udført, siger Per Harms.

    Samtidig erkender han, at han har forklaret kunden, at han er "kold i røven over for lovgivningen".

    - Det er jeg sgu da. For jeg bestemmer sgu da, hvad folk skal, ikke? Det er jo min forretning, ikke?

    Rettens vej
    I princippet er man som forbruger i sådan en situation beskyttet af aftaleloven, og man kan gå rettens vej. Men hvis aftalen kun er mundtlig, er beskyttelsen ikke meget værd for forbrugeren. Det viser flere domme, hvor der kun har været mundtlige aftaler, og hvor det værksted der var anlagt sag mod, vandt sagen.





  • #10   7. jun 2005 især dette er sygt:
    "MC Hjørnet: Jeg smider da lortet væk. Jeg skal nok sørge for, at den ikke kan køre, når du henter den. Det er da helt sikkert."


  • #11   7. jun 2005 skal vi ikk ALLE SAMMEN mødes op foran hans klamme "værksted" og banke ham.. jeg leverer alubat med piggere til alle der møder op

  • #12   7. jun 2005 er det ham den fede som er på billedet på hans hjemmeside..?

  • #13   7. jun 2005 (link fjernet) det er ham der

  • #14   7. jun 2005 det er ham til venstre.... af det billed under kontakt

  • #15   7. jun 2005 kæft en NAR main..!

  • #16   7. jun 2005 han er sq da en gammel nar som alle kan nakke

  • #17   7. jun 2005 han får nogle dejlige mail..! smiley

  • #18   7. jun 2005 det er da max sygt at han vil have 3500kr for at skifte en karburator...? fulstændigt vanvittigt...

  • #19   7. jun 2005 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
    3500 for at skifte og købe en fucking ny kabu (sikkert lovlig) smiley
    jHvis der er nogle der er intra må i godt få skiftet kabu ved mig til 1500 også sætter jeg lige op til 3500 så får i forlygtepære og en udstødningspakning med for de sidste penge smiley


  • #20   7. jun 2005 Og dte bedste af det hele er jeg vil tjene mutli godt aligevel smiley

Kommentér på:
KÆMPE SNYDER FUSKER FOLK SOM OS!!

Annonce