Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cpi popcorn
  • #1   1. aug 2021 Nok vigtigere:

Har du tjekket om den er stjålet?

Sgu da ikke normalt at fjerne alle skjolde, medmindre det er et forsøg på at den ikke skal kunne genkendes af X grund?

• Brian P
    Brian P Tilmeldt:
    aug 2021

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #2   1. aug 2021 Cyklen eller køretøjet er ikke registreret som efterlyst i politiets cykelregister eller i politiets register over efterlyste køretøjer. Bemærk: Selv om et cykelstelnummer ikke er registreret som efterlyst i politiets cykelregister, kan cyklen godt være anmeldt stjålet. Dette kan skyldes, at en anmelder har angivet fejlagtigt stelnummer i forbindelse med en tyverianmeldelse. Politiet anbefaler, at man udviser forsigtighed ved køb af brugte cykler – også selv om de ikke er registreret som stjålne i cykelregisteret.

går ud fra at den ikke er stjålet når de skriver det..

• #3   1. aug 2021 så vidt jeg husker skal beslaget i fronten rettes som det eneste

• Brian P
    Brian P Tilmeldt:
    aug 2021

#4   1. aug 2021 lyder godt.. hvad med speedometer ? bare inden jeg bestiller alt hjem, så er det rart at vide om det vil passe eller ej

• #5   1. aug 2021 mener det hele passer over

• Brian P
    Brian P Tilmeldt:
    aug 2021

#6   1. aug 2021 hvad med et låse sæt ? til en hot 50 koster det 330 og til en popcorn koster det 489.. kan hot 50 godt bruges der ?

• #7   1. aug 2021 det tror jeg ikke det er kun plastik som passer over men var det ikke bedre at finde en hel cpi og bruge den du har til dele for det lyder til det løber op i over 2000 bare for at få den til atse rimelige ud

• Brian P
    Brian P Tilmeldt:
    aug 2021

#8   1. aug 2021 det vil koste cirka 1800, så vil den se ud som "ny" .. og stellet er malet..

• #9   1. aug 2021 hvad så med motor eller og bremser

• Brian P
    Brian P Tilmeldt:
    aug 2021

#10   1. aug 2021 den går fint i motor , det jeg lige har hørt .. svært når den ikke har et filter på.. men den får nye ruller og rem ..

• #12   2. aug 2021 Har du givet penge for en CPU uden skjolde?
    OMG.

• Brian P
    Brian P Tilmeldt:
    aug 2021

#13   3. aug 2021 tja.. for en plov.. så det er ikke så galt tommy

• #14   3. aug 2021 Det er alt for meget.
    Den er ikke 100 kr værd, når du skal bruge så mange penge på at få den på gaden.
    Den har værdi som reservedele. Ikke som et projekt.

• Brian P
    Brian P Tilmeldt:
    aug 2021

#15   3. aug 2021 ej stop smiley den vil stå mig i 2400 med dele monteret og stellet nymalet ? så forstår ikke hvorfor du så siger at den ikke er mere end 100kr værd ?

• #16   4. aug 2021 2400 for en 10 år gammel CPI er også alt for meget.
    Men det må du selv om. Det er dig der skal bruge tiden og pengene.

Kommentér på:
cpi popcorn

Annonce