{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia eller Sur-ron ?
  • #1   1. nov 2021 En Aprillia med benzinmotor, det andet knald tror jeg ikke på endnu. Rækkevidde er en by i Rusland med de der el køretøjer, gælder også biler.
    Det skal der udvikles bedre på før det bliver et hit

• #3   1. nov 2021 Sur ronster på youtube har gjort mig rimelig lun på en surron som legetøj.
    De kan være møg fede.

Men rækkevidden gør at de ikke fungerer som primært transportmiddel for hvem som helst

Ellers legit maskiner nogen af de surrons. Ved ikke med light bee, har ikke undersøgt nærmere endnu. Om den kan afdrosles og hvad effekt den så yder har også noget at sige for mig

• #4   1. nov 2021 "op til" og 38.000 kr.

Hold dig langt væk.

• #5   1. nov 2021 Okay, et sidste spørgsmål

Rieju MRT Pro 50 eller en aprilia rx 50 ?

• #6   1. nov 2021 Forresten hvis du ender med en offroad knallert, så vil jeg kraftigt anbefale at overveje en factory/pro udgave.
    Den bedre affjedring er de ekstra 2-3000 værd for de fleste der køber en offroad knallert.
    især den progressive dæmpning bagi som aprilia factory og rieju pro har.

Der har været lidt rod med importør aftaler, derfor er markedet i dk for tiden primært tomme hylder og kina knallerter.
    Men i løbet af næste år kommer der forhåbentlig ny importør med nyt katalog.
    Det kan endda være man er så heldig at kunne købe sherco og beta samme tid næste år.
    Men ville ikke selv vente på det

• #7   1. nov 2021 rieju mrt pro er 100% bedre egnet til offroad, end aprilia rx standard udgaven er

Kommentér på:
Aprilia eller Sur-ron ?

Annonce