{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

lille knallert "chopper" stil {{forumTopicSubject}}

hejsa alle sammen
jeg er rimlig uerfaren inden for knallert verden så jeg søger hjælp hos jer der ved noget om emnet.
jeg leder efter en chopper 30 knallert som jeg kan køre når jeg får kortet som 15 årig.
kender i nogle bestemte modeller jeg kan lede efter?
som sagt ved jeg ikke en skid så jeg værdsætter hjælpen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lille knallert "chopper" stil
  • #1   7. dec 2021 De findes derude, men der er langt imellem dem da de er ved at have nogle år på bagen. Men der er Kinroad, Jensen chopper, og vist nogle andre jeg ikke lige kan huske navnet på..Men fælles for dem er at de er ret ens alle sammen, og har en 4 takt motor med 4 gear. Jeg har selv haft en Kinroad, og den var da meget sjov. Men du kan ikke rigtig opdrive dele til dem mere. Så jeg betegner dem mere som et sjovt legetøj og ikke et transport middel til hverdags kørsel. Nogle er fra før 2006 og skal ikke have nummerplade på, andre er efter og skal have nummerplade på, en stor del er solgt som 45 knallert og sælges tit som en 30 uden papirer og fra før 2006. Køber du sådan en som 45 og bliver stoppet (selvom du troede det var en 30) så falder hammeren altså. Så er det en meget stor bøde, samme bøde som at blive i stoppet i bil uden kørekort. Og mange af dem sælges altså som en 30 fra før 2006, selvom de faktisk er en 45. Så tjek altid stelnummer inden du køber den og tager den med hjem.

• #2   8. dec 2021 Søg efter en Kinroad Chopper.
    Forvent at du ikke finder en.

• #3   14. jan 2022 Hej Lauge. Sådan en har jeg til salg. 30 knallert med papire, nyrenoveret med mange nye dele. Starter og køre perfekt.

Kommentér på:
lille knallert "chopper" stil

Annonce