{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
337 visninger | Oprettet:

Har lige et spørgsmål. har købt nye scooter {{forumTopicSubject}}

Har lige været ude og købe ny scooter han havde sagt i opsætningen at der var en c21 på. Så det er regnede jeg jo selvfølgelig også med at der var. efter jeg havde købt den Og taget den med hjem. opdagede jeg at det var en yasuni r Der var på. Så hvis skyld synes i det var
Var det hans skyld fordi han skrev forkert eller var det min skyld fordi jeg ikke kigget ordentligt efter hvem skyld synes i det mest er

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har lige et spørgsmål. har købt nye scooter
  • #1   12. feb 2022 Med mindre du har en skriftlig slut seddel der beskriver at der var de dele på, har du intet at skulle have sagt, så ingen grund til at bekymre dig mere om det.
    Du har lært noget til næste gang.

• ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #2   12. feb 2022 har i skrevet slut sædel på handlen, i så fald har han solgt noget andet end reklameret, det er ikke ok, men hvis du har skrevet under på " købt som beset" tja så hænger du på den.

• #3   12. feb 2022 En salgs opstilling er ikke bindende, men kun det der står i en slut seddel.

• #4   17. feb 2022 Han har solgt dig noget med forkert udstyr så du kan prøve at hidse dig lidt op og måske få ham til at skifte karburartoren med den rigtige, man kan ikke tjekke alt på 10m og måske i mørke, har du en slutseddel har du 14 dages fortrydelses ret.sørg ALTID for at tage mange billeder inden du køber,

Kommentér på:
Har lige et spørgsmål. har købt nye scooter

Annonce