{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Valg Af Scooter? {{forumTopicSubject}}

Hej SG

Jeg søger simpelthen en hverdags scooter som enligt bare skal få mig frem fra A til B samt måske også nogen gode dejlige sommer ture på sigt!

Det skal dog siges at jeg har haft mange scooter før og har enligt altid holdt mig til Aprilia og Yamaha da jeg iser er fan af minarelli motoren men har også haft Hiper

Nu er det bare sådan at i dette tilfælde handler det ikke om at have det bedste og smarteste, jeg enligt ligeglad med om det er verdens grimmeste scooter jeg skal køre på eller om det er den typiske hot skråt! Da som sagt så skal jeg bare bruge et eller andet til hverdag og som også kan klare det dansks vejer og også gerne kan stå udenfor og stadig kan starte nogen dage efter!

Jeg har for første gang en smule overvejet dem fra thansen selvom jeg dog kun har hørt meget skidt om dem og så fortrækker jeg nok mest dem fra før nummerplade loven! Nogen der måske har et godt bud på en scooter model til fornuftige penge? Vi snakker max en 5500 men meget gerne mindre da jeg ingen kærlighed kommer til at ligge i den og vil ikke være øv over vis den skulle blive nakket!

Er også i tvivl om jeg skal vælge en 4takter da jeg altid har kørt 2takts!

Og så skal det lige siges at den forbliver lovlig, dog måske kunne jeg finde på at tage skiven men det så også det!

Mine Krav…

Skal være en 30’er

Ik et krav men helst før pladeloven

Må meget gerne køre langt på literen, tænker som minimum en 20km pr liter

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg Af Scooter?
  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #1   15. apr 2022 Jeg Har en Yamaha neos 2008 30'er 2T alt standart kører og starter hver dag, lige renoveret total ved forhandler. købt for 2 mdr siden ca. for 10000. har selv sat helt ny central støttefod på samt givet den et fint lag Bumperblack. sælges til 9000kr kører ca. 20-25kmL kører 45-50 da skiven er taget og har Begrænset GG på .. men har skiven til den , så den kun kører lovligt. alt el virker. selv elstart , men tror den skal have et stærkere batteri, da det der sider ike kan sagtens trække den rundt men kun starter på elstart hvis den har været startet på kickstart. så et 12v 5a batteri så virker elstart nok altid. står i Sønderjylland . pris er ikke til forhandling og kan ikke levere.

  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #2   15. apr 2022

    profilbillede
  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #3   15. apr 2022

    profilbillede
  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #4   15. apr 2022

    profilbillede
  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #5   15. apr 2022

    profilbillede
  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #6   15. apr 2022 ps. den er blevet gjort fint ren så den er ikke så beskidt som billederne viser. og sædet er blevet renset og fået bumperblack


  • #7   15. apr 2022 Bykørsel blandet eller langdistance?
    Bagage eller ej?
    Er du kort eller langlemmet.

    Generelt piaggio fly, liberty o.lignende får du meget for pengene, da ingen konfiknejte vil ha en.

    Yamaha why honda sky o.lign kan også gå an men....
    Du får så meget mere ved at købe en nyere model, og lægge lidt ekstra i handlen.
    For 3-4000 kr får man typisk et eller andet der burde være stillet ud på isen for længst.
    Men for bare 5-6000 får man næsten en ny ubrugt maskine.


    Dog er liberty tit meget brugt da det er en virklig god scooter og af de fleste betragtes som et brugs objekt.
    Men er til gengæld tit serviceret sådan. Ærlige sager
    https://www.dba.dk/0-kr-i-udbetaling/id-506477607/

    Det samme gælder andre lign. Maskiner. Som yamaha why og peugeut ludix.
    Men jeg vill ikke ikke lægge mig fast på noget bestemt. Bare hold øje med dba og se hva der dumper ned fra himlen af guldklumper.


  • #8   15. apr 2022 Den er sku allerede solgt den liberty til 5500.

    Regn med annoncer på dba som er mere end en uge gamle, dem vil de andre ikke have. Af en grund.
    Ingen regel uden undtagelser men...

    Her er så en ok nrgpower til 4500kr...
    https://www.dba.dk/piaggio-nrg-power-30-2012/id-1089500912/

    Der er en til 9000 også som fanme er fra 2019 og stortset som ny endnu
    Kan måske pruttes lidt ned endda.
    Ville være en solid investering da de ikke falder i værdi med tid....

    Bare lad vær at købe pgo hvis du vil have 20 km/ L som lovlig.
    Det er næsten kun indsprøtnings motorerne der kan det.
    Og gear maskinerne


  • #9   15. apr 2022 (L)

    Primært bykørsel men som sagt også gerne nogen gode lange sommerture måske på hele 50-80km

    Bagage kunne jeg også godt finde på ja

    Ang langlemmet er jeg nok en mellem ting smiley

    Af alle de modeller du har valgt er jeg nok mest til piaggio fly! Fik ikke sagt at jeg også er mest fan af små scooter, jeg har selv haft en nrg power dt og den er super fed og køre godt men syntes det er et alt for stort skrummel, det ikke fordi jeg selv er så lille/lav igen men har bare altid holdt mig til de mindre, helst ikke støre end Sonic og Bws, str på fx den gamle zip sp tror jeg den hed, dog kunne de gamle jog'er godt lige blive en tand for lille men vil stadig heller den str end en stor scooter smiley

    Igen vil jeg også helst ofre så lidt som muligt det jo klart men vil også gerne være godt kørende fra start, der sgu ikke noget være at man får fat i noget som så alligevel skal laves en masse på! Det jo noget andet vis det er et projekt! Og igen så ser jeg helst noget uden Nummerplade vis det er muligt med fx piaggio fly?


  • #10   15. apr 2022 Piaggio fly findes vist ikke før 2006.

    Der er ikke ret meget at vælge imellem, og det meste er skamskruet netop fordi det er uden plade.
    Hvis du kører lovligt ka du også bare køre uden. Koster kun 1000 hvis betjenten ikke tror på du lige har tabt den hehe.

    Har selv kun en enkelt uden plade, den er så fra 94.
    Men forskellige lyster.

    Jamen jaaa en ting er jo at sidde at anbefale en sjælden model, men hvis de ikke er til salg så ka det jo være det samme smiley
    Peugeoterne er ret gode til dit formål tænker jeg, de nyere 4t de har lavet. Designet er generelt godt på dem. Medium størrelse. Fin komfort.
    Lidt dyre at holde kørende men hvis man passer dem som de ska så er det småtingsafdelingen.

    Piaggio fly er luksus.
    Dog også en større maskine. Men klart mere letkørt sammenlignet med en nrg og føles mindre.

    Aprilia sportcity vil jeg fraråde pga komforten men vil sige se hva du ka finde til salg i ok stand inden for budgettet og så spørg hvis du er i tvivl om noget med den maskine


  • #11   16. apr 2022 (L)

    Eneste grund til jeg ikke gider med plade er enligt bare alt bøvlet med plade osv både når man skal omregistrerer samt sælge lortet igen hvor folk skal komme med id og få den i sig navn osv osv! Har gjort det flere gange før, men der er det sgu bare nemmer med scooter fra før plade loven! Og så ser det jo også bare pænere ud men det har så ingen betydning for denne sag her smiley

    Haha og hvad så vis man møder samme betjent flere gange! Det enligt ikke fordi der ikke må være plade på, det som sagt mere at det der ligger i det plus der var nogen for nogen år tilbage som typisk i byen stjal en masse scooter og bil nummerplader haha totalt dumt!

    Men nej okay men det korrekt at en Fly er en 4taks og kun laves som dette ik?

    Nej der rigrigt men vil sige sådan, skulle jeg give det lidt tid, så ville jeg heller det for at få mit drømme køretøj frem for at droppe det og så bare købe noget helt andet, fordi vis det var sådan var der jo ingen mening ved mit opslag, så var set jo bare ud og købe det første og bedste hehe, så jo venter gerne på det måske skulle komme til salg så du kommer endeligt bare med dine meninger smiley

    Jamen jeg sider mange tak! Men ja det er sgu en svær sag fordi den enkle scooter kan både have fordele og ulemper!

    Fx så er Aprilia Sonic min ynglings scooter og har den altid været lige fra de meget unge dage og har nok haft 25stykker af dem eller sådan noget! Og så har den bare den moter jeg bedst kan lide men det jo ikke ligefrem fordi man sider specielt godt på dem frem for andre, det i hvert fald min personlige mening, så der fx en stalker som jeg bare syntes er direkte til at lukke op og skide i og den er lidt for høj i det syntes jeg og heller ikke godt side komfort, men en Typhoon der imod, altså den gamle model den er vist lige så høj som en stalker men den syntes jeg til gengæld nok er noget at det bedste at side på og man bøjer slet ikke i rykken osv og det samme med Bws, der syntes jeg også man sider skide godt! Syntes også at en rally er godt nok og så er der fx jog as/fs og en Pgo Comet som jo bare er fkn små og det da heller ikke fordi man føler sig fri som en fugl på dem men har altid været stor fan af små scooter, så syntes de skide sjove/hyggelige at køre på, kørte en gang 40km på en Comet og det syntes jeg enligt var helt fint! Har også haft en jog r, det var også fint nok dog ikke så meget plads til fødderne! Hade jo som sagt også haft den der nrg dt og en dr Big og kan sagtens køre dem men syntes de er alt alt for store og skrumlede og det gider jeg ikke rigtigt! Vil gerne have noget i den mindre klasse som noget gl zip str, lidt støre er også ok så jeg også kan ligge helt ned i svingene når jeg drejer når jeg er ude og trille mig en tur haha!


  • #12   16. apr 2022 (L)

    Hvad tænker du ang en Yamaha neos? De fås jo enligt både før of efter pladeloven og vist både som 2taks og 4taks? smiley


  • #13   16. apr 2022 Den har også den moter jeg kender bedst self bare den lange smiley

  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #14   16. apr 2022 #13 TUT TUT, det er jo den jeg har vist dig længere oppe...står helt ny renorveret med ny cylinderkit. ny udstødning, nye jerer, ny kronrørslejer, skiftet alle olier og pærer. nyt variotor dele ny rem, gennemrænst karburator, nyt luftfilter indmad. frisk vasket, pudset og smurt med bumperblack, Nye bremseklodser for og bag, fine michelin heltårs dæk for og bag. eneste fejl ved renorveringen er at der er kommet et tændingsløs i med for kort stift , så retlåset ikke virker. skla bare en i med længere stift til 300kr. men var udsolgt på det tidspunkt.

    Husk ved yamaha neos at der er en lille størelses foreskel i højden fra 2t til 4t 4t er en smule højere, meget mærkbart ved sædet.


  • #15   16. apr 2022 Piaggio fly fås også som 2t. Min var 2t.

    Neos er fin også.
    God kval også design kvalitet.
    Dog er de mere populære blandt unge, så en 2t fra før 07 blir svært at opdrive i ok stand.
    Zenmonkeys neos er også fin men de er som regel lidt pebrede. Til gengæld som regel velholdt så det er fine investeringer. Holder værdien også.

    Ja det er svært at vælge. Heldigvis er udvalget på brugtmarkedet ekstremt småt nu, så du ska være glad hvis du finder noget du smiley til en god pris.
    Heldigvis har jeg selv en garage med plads til 6 maskiner så ka ha lidt af hvert hehe ik så meget dilemma der.
    Gear maskine, stor scooter, lille scooter, og en gammel tøffe knallert/pusle projekt.
    Ska aldrig bo et std uden garage igen haha


  • #16   16. apr 2022 (ZenMonkey)

    TUT TUT JA! Jeg har skam set det hele smiley Men eftersom jeg svarede var det nok fordi det ikke var noget for mig, enligt primært af to grunde, 1 din pris gik ikke under mine krav 2 Forum er ikke til salg, det derfor man opretter en annonce! Det jo kun os som medlemmer der kan søger for at SG forbliver som det er og ikke bliver en totalt rodebutik! smiley

    Men for at give dig et direkte svar så er det "NEJ TAK!" Men tak for budet smiley


  • #17   16. apr 2022 (L)

    Det det ikke fordi jeg ser det som heldigvis, nok nærmer uheldigvis, da vis der var flere valgmuligheder i der brugte så var chancer jo også støre haha! smiley

    Men ja det sgu lækket nok når man har en god fyldig garage, jeg har også en del scooter og bane projekter til at stå faktisk men intet jeg vil bruge til de ønskede formål jeg har pt!

    Hvad fortrækker du af fly, 2taks eller 4taks og hvorfor? smiley

    Neos kunne da være en mulighed men ja har du ret i

    Personligt har jeg altid ejet 2taks men eftersom at tilfældet handler om lange ture og økonomisk så er 4taks vel enligt meget smart!

    Og thansens scooter er self totalt udelukket ik? Har altid været imod dem men igen det skal bare bare noget til køresel og vis køresel så samtidig er billig er det jo bare win win men så det self også 100% med nummerplade haha


  • #18   16. apr 2022 thansen knald kan godt gøres økonomisk forsvarligt.
    Dog foretrækker jeg godt kørelys, gode dæk, gode bremser, godt sæde, handskerummet på piaggioerne der ikke skal have nøglen ud af tændingen for at åbne dem. Men stadig kan lukke af så der forbliver tørt og rent inde. Samt designkvaliteten i øvrigt, på en explora sidder frontkåbens hjørner lige ved knæene og er psykopat skarpe, så hvis du båtter ind i noget flænser de bare dine knæ op. Spoileren bagpå er lavet som et slagvåben, så gokker du ind i den gør det nas.
    Vga n1 ser lidt bedre ud men mjaaa. Til prisen hell no.

    4t 2t jaaa altså det er jo ren præference. Til bykørsel er 4t luksus. Jeg synes selv 2t er nemmest men det stinker og støjer. Det ka køre hurtigere nemmere men hvis maskinen er lovlig sååå.
    benzinøkonomien er småpenge. Småtingsafdelingen. Det går ca lige op i sidste ende. Jeg tager normalt bare det bedste jeg kan finde til formålet inden for budgettet smiley


  • #19   17. apr 2022 (L)

    Elsker den måde du beskriver tingene på smiley

    Jeg må bare igang med at lede hehe

    Lige en anden ting, hvorfor kan du enligt ikke lide hot skrot?

    Jeg er personligt træt af man intet andet ser og alle de små børn syntes jo ihhh den er så sej. Kæft man sædet er også bare lort at side på haha


  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #20   17. apr 2022 #19 Tja som du selv kalder den Hot Skrot.
    Den er design messig slet ikke noget vidunder, den ligner nogen ikke gad give den en forænde
    3......3 nøgle huller!!! Yamaha er smart. et nøgle hul ved rettet, åbner alt.
    Tankdæksel under sædet er sku smart.
    En Hot har elendigt lys.
    Sædet er jo blot et låg til hjelmrummet. 20km på det sæde og du er øm resten af dagen.
    Den bliver stjålet på et hvert gadehjørne.


  • #21   17. apr 2022 Mine issues med hot
    Elendigt kørelys
    Dårlig siddekomfort. (dog er det en ok baghjulsscooter)
    Minimal vindlæ
    Ingen bagagekrog
    Ingen afdækning mellem baghjul og motor
    Tankdækslet er en oldgammel skodtype, og så er det blottet. Så den selvantænder hvis du stejler nok til at skrabe lidt bagende. Sååå ikke så god en baghjuls maskine alligevel.
    Og så prisen på dem er for høj ift hvad man får.
    Gammeldags speedo, skod glødepærer i gammeldags lygtehuse, en svag motor der dog kører fint lovlig.
    Men benzin økonomien er helt ad helvedes til på pgo motoren. Absurd dårlig. Især som lovlig.
    Sååå den den kører også ret dårligt som lovlig alligevel.
    Lose lose.
    Så ka jeg få en smidt i nakken ku jeg nok hygge mig med at køre lidt wall of death og lignende ting på den. Men det er også det.


  • #22   17. apr 2022 (ZenMonkey)

    Tænker du hentyder til Neos ik? Da det jo ikke alle Yamaha som kan det med tændingen smiley

    Men ja det er virkeligt noget lort, og bare en hjelm i str L kan ikke en gang være i sæderummet, tror faktisk også jeg har prøvet at en i str M ikke kan! Fandme for dårligt altså smiley


  • #23   17. apr 2022 (L)

    Helt enig! smiley


  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #24   17. apr 2022 har aldrig forstået hvorfor en normal fullface hjælm ikke kan passe i hjælmrummet


  • #25   17. apr 2022 Den eneste scooter jeg har haft der uden at klemme sædet i ku ha min str L hjelm i, var en 125cc. Der var så både plads til hjelm og regntøj ved siden af. Kæmpe sæderum. Yahama cygnus x.
    Super vellykket maskine iøvrigt. Velkørende, praktisk, holdbar, ergonomisk. En aaanelse for lille afstand mellem sæde og fodplade, hvis man er over 180. Men generelt er yamaha jo yamaha. Det ska man bare ha hehe.
    Var så glad for min yamaha slider at jeg nok køber en igen en dag uanset om jeg har noget at bruge den til.

    Italienerne er ikke ligeså.... hvordan ska man sige det... harmonisk japansk musik instrument. Det vinder racer løb men det giver ikke livsglæde. Bare se japansk livsstil og kultur kontra italiensk livsstil og kultur. Ikke megen tvivl om hvad jeg helst vil leve med i hverdagen.


  • #26   17. apr 2022 Har også oplevet at med nogen scooter så skal man vende hjelmen på hovedet for at den kan være i sædekassen og det giver jo heller ingen mening, da det bliver den jo også ridset af, det små ting ja men når man skal købe sin hjelm, så ud over man måske tænker på mærke og self sikkerhed og at den skal være behagelig så tænker jeg da også mange går efter et look de godt kan lide deres hjelm i og så det da synd at den skal blive ridset for et så latterligt grundlag som at den ikke bare kan ligge alm i ens scooter sæderum! smiley

  • #27   17. apr 2022 I japan og taiwan bruger folk sjældent full face hjelme.
    I italien kører mange også med hjelme uden hagebeskytter, og så ka en størrelse Lars lige pludselig være deri uden problemer.
    Det regner også mere sjældent, så man ka la hjelmen hænge på styrer oftere.
    Men samtidig bliver der oftere brudt ind i scootere i sydeuropa, fordi de holder overalt og det er alle samfundslag der kører scooter, så folk lægger helst ikke værdier såsom en fed hjelm i sæderummet.
    Tager den med ind istedet og hænger den ved jakken.
    Det er sådan lidt balancegang. Men i scooternes hjemlande gir det mere mening de er som de er mht sæderums pladsen


  • #28   17. apr 2022 (L)

    Kan sagtens forstå de i de varme lande ikke bruger fuldface hjelme, kunne også sagtens bruge den slags hjelme de bruger der nede vis fx jeg var på ferie der eller i den dur men fanmde aldrig her i dk! Det er direkte grimt vis man ikke køre med fuldface hjelm også selvom det skulle være en varm sommerdag! Det bare min mening, tror også det har meget med kultur af gøre fordi der nede bliver man bare en del af flokken hvor her hjemme med mindre man er en ældre mand så syntes jeg ellers at man ligner en bums! Der skal jo helst være lidt Ghost Rider over det haha smiley


  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #29   17. apr 2022 min svigerfar kører yamaha fs1. den har han en matchende hjælm til (farve) men det er sådan en rigtig gammel 70'er hjælm uden hage.... der ser bare extremt dumt ud. specielt når han bruger den når han handler ind til dagligt. hvor han så kører på en Kymco Agilety.

  • #30   17. apr 2022 (ZenMonkey)

    Ja det knap så heldigt! Det ikke fedt at skulle være flov over sin far ahah!


  • #31   18. apr 2022 (ZenMonkey)

    Du svarede ALDEIG på om du hentydet til Neos eller anden model når du skriver at Yamaha er så smart med deres låsesystem da alt kun forgår fra selve tændingen? For som sagt er det jo ikke på alle Yamaha'er hvor dette er en mulighed smiley


  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #32   18. apr 2022 tja så giver svaret jo sig selv. at det må være neos smiley


  • #33   18. apr 2022 (ZenMonkey)

    Enligt ikke, går da ikke ud fra at det er den eneste model Yamaha har lavet med den funktion! Men hvad ved jeg, det kan da godt være smiley

    Jeg syntes nu det meget lækkert med det gamle system men det nok mest en vanesag.


  • #34   18. apr 2022 Havde første gang sådan et system på min yamaha cygnus tror jeg.
    Det lærer man ret hurtigt at værdsætte faktisk. Ratlås, tænding, sædelås, handskerum.
    Man slipper for at sku ha nøglen ud og prøve at ramme et lille hul for at få adgang til bagagen, og så sku ha den tilbage op i tændingslåsen når man er helt sikker på man er færdig med sæderummet, så tænde maskinen igen.
    Og hvis man så sætter sig til rette og synes egentlig man gerne ville have handsker af/på, og må vælge mellem at køre som man er eller igen sku slukke maskinen, stå og fiske med nøglen efter det hul, tænde maskinen igen.

    Det gør sæderummet/handskerum nemt tilgængeligt.
    Som at have bagsædet i en bil. Nemt bare at smide ting derom og fiske dem tilbage igen.

    På min nrg er der ikke handskerum men tryk på tlndingslåsen åbner sædet. Det er meget tit super dejligt at det er så nemt.
    Selv når scooteren står slukket og jeg bare skal i sæderummet, der er det også en fordel. Fordi nøglehullet ikke er omgivet af lak, så man ridser ikke lakken hvis man fumler lidt.

    På min zip er det handskerummet den åbner.
    Der er separat nøglehul til sædet i siden på scooteren.
    Det er ok når man så har et handskerum til drikkevarer, handsker, pistol og hvad man eller ska ku få fat i nemt smiley


  • #35   18. apr 2022

    profilbillede
  • #36   19. apr 2022 Er det ikke en Zip Sp?

    Okay så for at åbne handskerummet på den skal man bare trykke nøglen ind ligesom på nrg eller dreje omvendt af tænding/start? Bare lige for at være helt sikker på jeg har forstået det rigtigt smiley


  • #37   19. apr 2022 Bare tryk.
    Der er ikke noget mod uret med nøglen.
    Ka ikke huske på vespa hvordan det er, om de har der eller kun trykknap tændingslåsecylinder. For nu at beuge er kort ord smiley

    Nope det er nornal kedelig zip 4t med 80cc


  • #38   19. apr 2022 Jeg har altid godt kunne tænkte mig sådan en zip men er enligt mere eller mindre ligeglad med om det er gl zip eller new zip eller zip sp men syntes de har en perfekt str haha ligger godt i svingene! smiley

  • #39   19. apr 2022 New zip kører rigtig godt.
    I sving og generelt.
    Den gamle var vist også meget zippy. Deraf navnet i guess.
    Og komforten er fin trods størrelsen.
    Styret er tilpas højt ift sædet og sædehøjden er lige nok til jeg ka sidde der komfortabelt.
    Og så er sædet dejlig blødt og fladt bagtil så man ka sidde langt tilbage


  • #40   20. apr 2022 (L)

    Har du prøvet at køre på den gamle zip?


  • #41   20. apr 2022 Tænker valgte må stå mellem en fly eller zip. Så der bare med om det er til at opsnuse i god til og til fornuftige priser haha! smiley

  • #42   21. apr 2022 (L)

    ?


  • #43   21. apr 2022 Nope aldrig selv prøvet at køre den gamle zip

Kommentér på:
Valg Af Scooter?

Annonce