{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Hot 50 hvilken tun kobling {{forumTopicSubject}}

Hej min hot 50 med denne opsætning har std kobling i med gul trim fjedre vil jeg mærke forskell hvis jeg skiftede til en fin malossi Delta clurch da jeg kan få den billigt af en makker. Eller vil jeg ikke kunne mærke forskell?

Opsætning
Airsal t6 Racing 70cc
21mm polini cp
Yasuni r
Malossi mutlivar
Zoot Racing blæserhjul
Polini kevler rem
Atehna krumtap

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot 50 hvilken tun kobling
  • #1   23. apr 2022 Hvis du har helt standart kobling i nu , så vil det hjælpe dig en del på optrækket med sådan Malossi Delta Clutch … hvis jeg var dig ville jeg med 100% garanti købe den Malossi kobling… Optrækket som sagt bliver meget meget bedre , hvis du sætter de rigtige Trimfjeder i

• #2   23. apr 2022 Vil gul trimfjeder ik være okay?

• #3   23. apr 2022 Ja det vil super nok …. Det er vist de strammeste som findes i Sættet til sports opsætningerne . Så jo de gule er helt helt okey … du skal dog ikke stramme dem helt ud , men Sådan noget kan du Best selv høre og mærke hvornår de spændt nok ud.. bare husk
    Hvis din scooter begynder at køre ved meget lave RPM så koblings ikke spændt nok ud , og så begynder du at spænde dem alle lige meget , og dette gør du trin for trin , du ved
    Spænd alle 3 og kør en tur er du ikke tilfreds så spænder du alle 3 lidt mere igen , og dette gør du indtil du er tilfreds …

• #4   24. apr 2022 Du ville mærke forskel ja, men forvent ikke det store. Du har indstillet din std kobling, så eneste forskel du ville mærke kommer til at være noget optræk pga den mindre vægt i selve koblingen. Jeg ville personligt kun skifte til tun kobling hvis min gamle er slidt eller den nye kan købes billigt.
    Så i dit tilfælde ville jeg købe det

• #5   24. apr 2022 Køre du med standart CDI stadigvæk smiley eller er den skiftet

• #6   24. apr 2022 Std cdi ja på hot 50 begrænser de ik før rigtig høje omdrejninger

• #7   24. apr 2022 Så det er ikke rigtig noget jeg kommer til at mærke men det er stadig en god ide?

• #8   24. apr 2022 Altså skift din kobling og den CDI så du kan få den til at yde max , det giver en del med en ubegrænset CDI

• #9   25. apr 2022 #8 std cdi på pgo begrænser først ved 12.000 omdrejninger. Std svinghjul kan ik rigtig tåle mere end 10.000. Der er ingen grund til at skifte cdi

• #10   25. apr 2022

Jeg kan kun sige , ønsker du fuld udnyttelse af dit Tun på hotten så skift din CDI, og det med svinghjulet skal du ikke være nervøs for . Det er ikke polini evolution 1-2-3 du har på , men bare et alm Airsal T6 …
    Hvis du har en ven der har en Hot med ubegrænset CDi så prøv at lån hans og sæt på din hvis den passer, så kan du selv tage stilling om det er noget at hente den vej ….
    Jeg siger altid… hvis du skal have andet cylinder på så husk altid en ubegrænset CDi også hvis man ønsker den fulde udnyttelse af en kitt

• #11   25. apr 2022 Siger heller ikke han skal være nervøs for svinghjulet. Men pga det kommer han stadig ikke oppe på de 12.000 omdrejninger. Derfor ville det ikke gøre noget forskel at skifte cdi.
    Måske hvis han finder en hvor man kan ændre på tændningstidspunktet

Kommentér på:
Hot 50 hvilken tun kobling

Annonce