{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
317 visninger | Oprettet:

Dårlig optræk og fart {{forumTopicSubject}}

Dav knejter

Min hot køre sgu ikke optimal

opsætning:

polini sport 70cc
21mm dellorto ( 102 dyse)
powerfilter
gg
Variatior fra thansen. ( IK UNDERVUDER DEN, har flere venner der køre over 95 med den)
røde trim
gul tryk

den har ikke særligt godt optræk og render kun 75 på toppen. Nogen der har nogle ideer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig optræk og fart
  • #1   7. maj 2022 Du kan køre 130 med std vario. Thansen varioen er ik det bedste kvali. Nu siger du røde trim og gul tryk. Fra hvilke mærker?
    Og hvilke rem har du i?

• #2   7. maj 2022 (vlad s) 130? remmen kan da ikke gå helt ud på std vario? ved ikke hvor trim er fra. men gul er fra malossi, og har en anden gul fra thansen. remmen er ukendt, muligvis standard

• #3   7. maj 2022 Jo det kan den godt. Bare varioen ikke har slidt sig en spor. Det er vigtigt at du bruger en helt original pgo rem. Den har målene 738x18. Alle andre "std" rem fra fx thansen har målene 750x18. Det giver en god del på toppen. Dårlig optræk er muligvis pga forkert indstilling af cvt/variomatik systemet

• #4   7. maj 2022 Jeg er ved at lave en cvt/variomatik guide. Her er en video som skal bruges til den. Du kan se ændringerne på optræk og topfart bare ved at indstille variomatik systemet med de rigtige ruller, trykfjeder og rem. https://youtu.be/cbqul51SWOk

• #5   7. maj 2022 Jeg ville sætte std tryk i til gg på polini sport.
    Og std trim eller de blødeste tun trim du ka finde.
    738x18 rem.

Og så havde jeg overvejet at få fusket et std filter på med let åbnet indtag (åbn til 21mm) og et sports duallayer indlæg i.
    Og så arbejd ud fra det. Den sku gerne ku køre 80 på gps

• #6   8. maj 2022 Tag trykfjederen ud og stil den på en badevægt og tryk den i bund, så du klemmer den helt sammen.
    Fjern så 1-2 mm af trykket og se hvad der står på din badevægt.

Kommentér på:
Dårlig optræk og fart

Annonce