{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn af scooter 45
  • #1   8. maj 2022 Jeg ved det ikke selv, men hvis du ikke får svar her ind kan du altid ringe til en synshal og spørge om det

• #2   8. maj 2022 det er ikke til at sige da det er tilfældig om den skal eller ikke

• #3   8. maj 2022 Den skal ikke synes, bare tag den gamle reg attest med til synshallen og få den indregistreret. så får du en plade med hjem og sætter på. 1 uge senere har du en ny reg attest i postkassen

• #4   8. maj 2022 De skal ikke synes i dk.
    Bare køb forsikring og bestil ny plade når du har fået et forsikringsnummer. Det kan i nogle tilfælde gøres samtidig f.eks. på skat motorcenter online ifm omreg, eller lign.
    Men du skal ihvertfald ikke gennem syn med dem. Nøjagtig som lille knallert. Nul syn.

Det er fordi det iflg loven ikke er et "motorkøretøj"

Det er et "motordrevet køretøj" og de skal ikke synes smiley

• #5   8. maj 2022 det er da underligt at min synsmand har synet 2 45 scooter

• #6   8. maj 2022 Det synes jeg også.
    Medmindre den er indført fra andet land og skal til registreringssyn. Så giver det god mening. Ellers ved jeg ikke hvorfor han har synet sådan en

• #7   8. maj 2022 Der er en længere debat her hvor skat har udtalt sig forkert, og efterfølgende medgiver at de udtalte sig forkert om reglern

hvis knallerten er afmeldt som følge af ændringer eller fejl der gjorde at den ikke lovligt kunne registreres, skal den til syn hvis den ønskes registreret igen. Men ellers har du ret. Ifølge bekendtgørelsen kan tidligere registrerede knallerter registreres igen uden syn.

Det er ekstemt sjældent ovenstående er gældene, det er f.eks. med skyteam st50 som fik fjernet deres godkendelse i 2008 efter kun 2år med eu godkendelse
    Skyteam havde vist lavet fusk på en måde i stil med vw's dieselgate.

https://scootergrisen.org/forum/viewtopic.php?t=608&start=10

I 99,9% af tilfældene kan en knallert aldrig synes.
    Ej heller stor knallert.

Men det er seriøst heller ikke nemt hitte hoved og hale i danske knallertregler.
    Der må f.eks. ikke være bagsæde på en lille knallert.
    Og du skal have erfaring med at slukke ild i bil i en tunnel før du må gå til køreprøve i bil... Heldigvis er det ikke alle regler der efterleves til fulde.
    Men det ville da være bedre om reglerne gav lidt mening istedet for det nonsens og volapyk de består af de gældende love.

• #8   9. maj 2022 en 45 skal ihvertfald IKKE synes. har du papir på den. går du bare ind og bestiller nogle ny plader på motorkontor online eller afhentnings sted. eller en synhal.
    sjov hvorfor folk tror en 45 skal synes. det er ikke første gang det er hørt. MEN det skal de ihvertfald ikke!

og hvis det var en knallert fra et andet land der skal indregistreres her i landet skal det satme heller ikke synes. 30' eller 45' det er det samme.
    om der er nogle der bliver taget i røven ved at syne en 45 knallert skal ikke undre mig. det er totalt spild og svindel.

Kommentér på:
Syn af scooter 45

Annonce