{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

Rasler ved kickstarter skjold keeway fact {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et keeway fact som var ikke brugt i 2-3 år. Den har været udenfor for de 2-3 år både i vintereren. Og nu hvor jeg fik min knallert kørekort så har den kørt mega dårligt og havde lavet et lyd tæt på hele tiden. Den startede med at den larmede ikke og kørte okay optrækket vsr totalt pis(altså den nåede kun 6000-6200 omdrejninger) men efter 2-3 timer efter jeg brugt den så startede lydene. Den gad ikke at starte så min far kommet med traileren og vi tog den hjem. Efter noget tid sf at prøve at få den tændt så tændt den. Men den havde stadigvæk den lyd. I starten var det ikke så dårligt med den raslene lyd. Men efter 1 uge så var lyden væk(men den havde stadigvæk dårligt optrækning) så jeg troet at den havde fikset sig delv og at det var det. Den virkede fint for 3 uger og det er ni hvor det er totalt skidt. Når lyden sker så går omdrejningerne fra 6200 helt ned til 5400-5600. Men det er kun når lyden sker at den kun har 5600 omdrejninger. Her er et lille video klip af hvordan knallerten lyder(man kan ikke se noget fordi at min telefons kamera var på sædet

https://youtube.com/shorts/ki27YozKZdk?feature=share

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rasler ved kickstarter skjold keeway fact
Kommentér på:
Rasler ved kickstarter skjold keeway fact

Annonce