{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
156 visninger | Oprettet:

YAMHA slider Hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg har kæmpet nu til det sidste så nu skriver jeg her ??

Jeg har en slider der 100% std

Den kørte fint med 70 dyse da jeg fik den lige pludsligt begyndte den at hakke og ikke ville køre med fuld gas smiley

Den har kørt 9000 nu og cylinderen ser rigtig fin ud

Den hakker med fuld gas og har tjekket tændrør gnist og benzin og så vidre

Jeg har renset kabu
Skiftet tændspole
Batteri
Tændrørs hætte
Membran
Og jeg har tjekket nål
Og luft skrue står som den skal
Og prøvet at dyse op og ned det virker ikke ?????
Renset stator og svinghjul og den laver pæn blå gnist

Tændrøret er også skiftet

Den kan køre med fuld gas når jeg piller luftfilteret af men når det kommer på kan den kun køre med Max med halv gas

Er ved at give fuldstændig op og sende den på værksted hvis der ikke nogle der har et godt råd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  YAMHA slider Hjælp
  • #1   31. aug 2022 hvis den køre hvis den køre bedre uden luftfilter får den jo for lidt luft så jeg ville kigge på filteret måske skifte indsats

• #2   31. aug 2022 Tænker umiddelbart stelledning.
    Eller løs forbindelse.

Min slider gav i en periode stød når man bremsede i regnvejr.
    Genmem bremsegrebene... det kildede rimelig meget.
    Så gik hovedsikringen og det stoppede.

Skiftede hovedsikringen og den blinklygtepære der var gået og så virkede den igen uden at give stød når den var våd og man bremsede smiley

Det sku ikke være for stor dyse.
    Men når du fjerner luftfilter og den kører fint, så tyder det på den får alt for meget benz..

Min slider skød enormt meget benz ud i luftfilter.
    Er dit luftfilter fuld af benz?

Hvis det er din autochoker der... eller næ vent er slider ikke med manuel choker...
    Hvis det var det burde det også kun være ved lav gasgivning, og den burde køre bedre med fuld gas end lav gas sååå det nok ikke det smiley

• #3   31. aug 2022 Jeg har prøvet og lavet en ekstra stel det virkede heller ik ?????

Jeg har også købt nyt luftfilter på speedline det virkede heller ikke

Og har også prøvet at lave mere flow på et luftfilter virker heller ikke ?????

Det et kæmpe mysterium det her for mig

• #4   31. aug 2022 Har du genbrugt bundpakningen så den ikke kan holde kompression smiley

Kan den holde tomgang uden at stige i omdrejninger, og går den nemt ned i tomgang eller står den og hænger i lidt for høje omdrejninger

• #5   31. aug 2022 Når jeg gir gas så holder den høje omdrejninger da jeg har stillet den til det så den ikke går ud men når den står på støtte fod så går den ud smiley

Kan det være pakning inde ved krumtappen måske? ???????

• #6   31. aug 2022 Hmm nææ den er original sååå. Den sku ikke være utæt.

Er det noget meget gammel benzin der er i den

• #7   31. aug 2022 9000 km er det så ikke ved at være tid til et nyt stempel har du kompressions testet den

• #8   1. sep 2022 Syntes det mærkes til at den laver masser af kompression, og benzinen er helt nyt nede fra tanken den står stortset orginal og Næsten som da den kom fra fabrikken smiley

Kommentér på:
YAMHA slider Hjælp

Annonce