{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hakker
  • #1   3. okt 2022 hvad er der sket op problemet er opstået

• #2   3. okt 2022 Altså den har eneligt haft det siden jeg købte den (men ved ikke helt om det et min dyse der er for stor men en 82 er for lille og 92 for stor så ) eller om det ee noget andet

• #3   4. okt 2022 du kan starte med at rense karburator det er gratis så kan du se på tændrør om den får for meget eller for lidt hvis det heller ikke er det så prøv med nyt tændrør

• #4   4. okt 2022 Hvis du bare afdrosler den som afdroslingskittets opskrift er, så får du klart mest ud af dine penge din tid og din knallert.

Fjern guldplade ved karb + 90 hoveddyse + ga208 dyserør + tomgangsdyse + afdroslet forrør på og ECU så kører motor godt.

Og så 14tands fortandhjul og 6 gears skiftehjul så kører gearingen også godt.

Det andet blir en blandet landhandel og selv hvis man får det til at køre ordentligt, ved at gøre tingene halvt, så får du stadig ikke ligeså meget for pengene og tiden som hvis man bare afdroslede den rigtigt til at starte med smiley

Vil anbefale at afdrosle den helt smiley
    Afdroslingskittet på speedline har det hele

• #6   4. okt 2022 Tak for svar men

Brian: altså jeg har for ikke særligt lang tid siden skiftet dyse til 88 da jeg havde kørt med 92 i lang tid og troede måske at den fik for meget benzin da det samme problem med at hakke kom med det samme så snart jeg slog choker til men jeg kan ikke komme længere ned en 88 uden den køre dårligt uden choker så ved ikke helt dysen burde ren da den var helt ny

Har også skiftet tændrør til det som er i afdroslings kittet så den burde være fint

Men jeg har std dyserør så tænker derfor så høj dyse med så lidt tun

Så ved ikke helt hvad jeg kan gøre smiley

Kommentér på:
Hakker

Annonce